analytics

vrijdag 16 december 2022

que sera, sera...

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie reacties op mijn kerstkaart! Ik probeer echt dit weekend bij jullie langs te komen maar 't is hier druk momenteel... Straks sta ik op een kerstmarktje op een school. Kleinschalig maar ik maakte er wel leuke dingen voor. Die zien jullie volgende week wel. Verder ga ik dit weekend mijn kerstkaarten schrijven. Ik wou wachten op het marktje van vandaag anders heb ik daar ook niet veel om te tonen. Maar ik heb er de afgelopen weekends ook echt nog geen tijd voor gehad... En zij die bezorgd zijn dat ik geen rust neem... De kerstfilms zijn volop aan de gang. De tv-box neemt ze allemaal op en ik heb bijna vakantie. Nog 3 dagen werken en vanaf donderdag ben ik thuis. En als er nu 1 week in het jaar is dat ik veel tv zie, dan is het de kerstweek wel... Ik verslind de éne film na de andere. De zetel, de kat en mijn kersenpitjes en fleecedeken zijn dan mijn allergrootste vrienden. (ok, mijn man ook natuurlijk maar die kijkt niet mee!)

Vandaag laat ik jullie de verjaardagskader zien die ik voor Sanne maakte. Woensdag toonde ik haar kaart en schreef dat dochter Elise 30 kado's had verzameld voor Sannes verjaardag. Die mocht ze de 30 dagen voor haar verjaardag open maken. En deze stond er dus ook tussen... 


Ik had aan Elise gevraagd of er een quote was die goed bij Sanne past. En laat haar nu deze tekst als tatoo heeft laten zetten. Ik weet ook dat Sanne van tijgerprint houdt, dus deze paste perfect bij haar. Dat liet ze na het uitpakken ook meteen weten via whatzap. Opdracht alweer geslaagd dus... 

Deze foto kreeg ik van Elise toen ze alle 30 kado's bij Sanne op de kast was gaan zetten... Ze had er ook een aftelkalender bij gemaakt. Elk kado had een nummer want alles moest in een volgorde open gemaakt worden. Ik vind het echt fijn dat mijn kinderen elk op zich ook erg creatief zijn... 




2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk met de tijgerprint past er zo goed bij
wat een leuke foto met alles bij elkaar
veel plezier op de kerstmarkt
groetjes ellen

GerJanne zei

Ja, super leuk! Wat een gaaf cadeautje. Zou zo voor een van mijn dochters kunnen zijn. Willemijn wordt ook 30 en houdt ook vaan tijgerprintjes... EN wat heeft Elise dat leuk gedaan voor Sanne!
En kerstfilms, ja, heel voorspelbaar, maar lekker om gewoon zonder bijna na te denken te gaan kijken... Hier al de hele maand december elke avond op tv. Ik kijk soms met een half oog, als ik aan het bloggen ben. Als je 5 minuten mist, mis je eigenlijk niets ;-)