analytics

woensdag 7 december 2022

Philippe op pensioen

Dag bloggers,

Vandaag was ik vroeg uit de veren. Niet echt ok want gisteren lag ik er laat in... Had een workshopkaart voorbereid en die moest af. En daarna kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk mijn haar had moeten wassen. Dus toch nog maar snel gedaan en met een nat hoofd gaan slapen. Maar hé, alles lag in de plooi vanmorgen, ik heb goed stil gelegen. Maar toen manlief om 2u begon te snurken en niet van ophouden wist, ben ik maar om half 4 opgestaan... De opruim is al achter de rug want de poetshulp komt vandaag weer. En nu heb ik dus nog wat tijd om mijn blog te schrijven en nog wat in mijn ateljee te doen. Ik moet nog een bestelkaart afwerken. 

Vandaag krijgen jullie nog een pensioenkaartje. Omdat dit voor een Franstalige collega is, staat er 'pension', da's dus geen schrijffout. 
En ofwel moet ik vanaf nu minder met glanzend papier gaan werken of op een andere manier mijn foto's maken want hier is het niet goedgekomen... Alles blinkt wat te hard op de foto. Heb ze vanuit twee richtingen gemaakt, ik plaats ze maar allebei. Zo zien jullie toch op allebei de foto een geslaagd stukje...

De leuke koffiekoppen zijn van Lawn Fawn. Wat ben ik toch fan van dit merk...




3 opmerkingen:

GerJanne zei

Alors, c'est très tôt, Nancy ! Mais tu n'as pas besoin de tant de sommeil, ça arrive souvent.
Votre carte pour Philippe est magnifique ! Il brille sur la photo, mais c'est facile à voir !

Zo, dat is dan wel erg vroeg Nancy! Maar jij hebt niet zoveel slaap nodig als ik het zo lees, gebeurt wel vaker.
Je kaart voor Philippe is heel mooi! Het blinkt wel op de foto, maar het is goed te zien, hoor!

Mocht Philippe stiekem je blog bezoeken dan snapt hij wat er geschreven staat ;-)

Fijne dag!

Sarah zei

Jij was al vroeg actief. Leuk met deze lieve kopjes!

Creaellenknutselsite zei

wow wat heb jij stil gelegen met je natte haar als ik dat doe staat het 'smorgens alle kanten op, trouwens ook als ik het niet was ik heb superstijl haar niks mee te beginnen, het zij zo
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de schattige kopjes ik ben eveneens fan van LF leuk dat glimmende papier
groetjes ellen