analytics

woensdag 28 december 2022

Kleurenkaartenteam schakel 12 - neongroen en zilver

Dag bloggers,

De laatste woensdag van de maand en meteen ook de laatste van het jaar... En dus ook het laatste kleurenkaartenteam van 2022! Wat gaat het snel!
Voor de eerste keer ben ik eens niet voor 5u wakker geworden en toen ik een uur geleden mijn ogen open deed, was het eerste wat ik dacht: "Welke dag is het, ok, woensdag, dus geen kerstkaart op mijn blog... Wàààt woensdag, de laatste van de maand! Dus KKT vandaag!" En ik heb nog geen kaart. Al de volle 3 weken ligt het neongroen papier op mijn tafel en ik deed er nog niets mee... Gisteren moest ik 5 kaarten maken voor bestellingen. Ik ben maar aan 4 geraakt want de kleinkindjes waren hier de hele dag. Ze liggen ook nog te slapen. Dus wou ik vanmorgen die 5de kaart maken maar dat liep dus net iets anders uit.
 
Ik dus snel mijn kleren aan en naar mijn ateljee. De afgelopen 3 weken wist ik echt niet wat ik met de kleurencombo die Colien deze maand mocht kiezen, ging doen en vanmorgen wist ik het meteen. Dat het een schudkaart zou worden, stond ook al meteen vast! 
Dus ben ik snel beginnen snijden en plakken en een uurtje nadat ik wakker was geworden, was mijn kaart een feit. En hier is ze dan. De foto heb ik met kunstlicht moeten maken, maar ik denk wel dat het duidelijk is dat hier de kleuren neongroen en zilver de bovenhand nemen, niet? De cirkel onder de gnome is ook zilver en zijn schoenen zijn zwart. Misschien moet ik bij daglicht een nieuwe foto maken... 


Bij deze is een dankwoordje aan Martina ook zeker gepast. Ook dit jaar heeft zijn weer elke maand de organisatie op zich genomen. Hopelijk gaat ze nog lang door met dit initiatief!
Gaan jullie ook een keer bij iedereen langs om te kijken? 

22 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

wat leuk met die feestelijke gnome! Keitof kaartje voor het KKT!
Lieve groetjes voor een gezellig jaareinde!
Nancy

Anita van Deur zei

Toffe kaart gnome kaart Nancy!!

GerJanne zei

Ha Nancy, dat is wel herkenbaar. Ik vind het niet zo makkelijk. Jij hebt er een heel grappig kaartje mee gemaakt, met de kleuren. Toffe muts!
En ik hoop ook dat Martina er gewoon mee doorgaat..

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Grappig, deze gnome! Leuk om er een nieuwjaars-kaartje van te maken voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Wilma zei

Nou Nancy.....als ik je verhaal zo lees.....heb je het super druk. Toch is het je SUPER GOED gelukt om een heel MOOI kaartje te maken voor het Kleurenkaartenteam.....SUPER.
Liefs Wilma 😀😀😀

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een schattige gnome Nancy en wat leuk om van zijn muts een schudgedeelte te maken. Een leuke kaart in de gevraagde kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Dat heb je weer snel gefikst zo vroeg in de morgen! een leuk kaartje met een gnom erbij! Leuk die muts met dat schudgedeelte. Mooi gemaakt. Fijne jaarwisseling en groetjes Marijke

Creatiels zei

ideeën moeten groeien en dat vraagt tijd, en dan plots zie je het helemaal voor je en als het dan lukt, dan krijg je een leuk resultaat. de schutmuts(wat een woord) maakt het helemaal af. Mooi gedaan.
Geniet nog van je vakantie en fijn eindejaar voor jullie.
groetjes
Els

Marfien zei

leuk vrolijk kaartje, grappig om een schudgedeelte in zijn muts te doen

Jantine zei

Zo, dat was meteen in actie komen, nadat je zo lekker "uitgeslapen" had... Leuke kaart met de kabouter. Veel plezier met de kleinkindjes.
Groetjes
Jantine

chantal zei

Hahaha last minute dat is Nancy. Mooie kaart heb je toch kunnen maken.
Fijne eindejaarsdagen
Liefs Chantal

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de kabouter hij grijnst me tegemoet wat een mooi pak heeft ie gekregen met het neon groen en grijs
groetjes ellen

Colien zei

Heel leuk kaartje is het geworden in de KKT-kleurtjes, grappig met de schud-gnome!
Nu al nieuwsgierig wat er volgende maand bij het zilver zal worden gekozen...
Fijne jaarwisseling alvast en op naar een mooi 2023!
grtz Colien

Diny zei

Wat een gaaf kaartje met het schudgedeelte in de muts Nancy....heel erg leuk bedacht!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een toffe kaart is het geworden!! En zo last minute. Dat lukt mij nooit. Knap!!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
Groeten van Femminde

martina's kaartjes zei

hahaha ! die is leuk geworden...
wat was dat 'ik presteer het best onder druk' ? Wel geslaagd kaartje in ieder geval én dan ook nog een schudkaartje uit 'je mouw schudden', dat is toch wel straf !
heel graag gedaan al die rondjes met het KKT !
Jullie vooral bedankt om deel te nemen, zonder deelnemers, geen KKT.
fijn dat je er weer bij bent deze laatste uitdaging van 2022 !
Prettig eindjaar,
grtjs, Martina

!neke zei

Helemaal top met dat schud gedeelte !!!!
Groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Oh, maar dees is zo leuk gedaan, kei goe, en past zo goe voor de opdracht van de KKT
Claudia

grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

Nelleke zei

Weet je? Ik lach me bij voorbaat al slap wat voor een verhaaltje jij hebt als het weer KKT dag is. Ik zie het helemaal voor mij. Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt, vooral ook om de muts met schudmateriaal te maken. Groet en tot de volgende keer. Goeie jaarwisseling. Nelleke

Sarah zei

Jij bent er toch weeral in geslaagd en was al klaar voor dat de meeste van het KKT nog moesten wakker worden. Orgineel met het schudgedeelte. Veel plezier met de kleinkinderen x

Caroline zei

Wat een leuke gnome, heel mooie uitwerking, groetjes Caroline

Laurespage zei

Heel mooi je bling bling gnome. Zeker een geslaagd kaartje voor de uitdaging. Groetjes, laurete