analytics

dinsdag 13 december 2022

Ellis

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie lieve woorden op de kaart voor Thomas van gisteren. Er was 800 man op de begrafenis. Dat wil wat zeggen, niet? Elise heeft haar tekst goed kunnen lezen, het was een mooie dienst en de buurvrouwen hadden veel steun aan elkaar. Ik mocht haar niet bellen want ze was nog te emotioneel maar ze liet het me wel weten in een bericht... 

En wat toon je de dag na zo'n kaart? De volgende in de wachtrij is een geboortekaart. Dan doe ik dat maar hé, want als er iemand sterft, wordt er ergens anders weer een baby geboren, het ligt zo dicht naast elkaar, niet? 

Deze maakte ik ook voor Elise maar enkele maanden geleden. Ellis is het kindje van een goeie kennis van haar en haar stiefzus mocht meter worden. En als het geboortekaartje al mooi op zich is, is de kans groot dat de handgemaakte kaart dat ook wordt hé? Zo'n kaarten maak ik graag... Ben zo tevreden over het resultaat. Ik hoop dat de ouders er ook blij mee waren... 




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

mooie kaart voor Ellis in deze vrolijke kleur. Fijne dag liefs Anita

Monique zei

Heftig zeg!

martina's kaartjes zei

die is erg mooi geworden ! geslaagd
grtjs, martina

Sarah zei

Heel mooi! Leven en dood liggen vaak heel dicht bij elkaar 😔

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje je ziet bijna geen verschil tussen het origineel
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje voor Ellis. Zo mooi gelift!
Fijn dat Elise haar verhaal goed kon doen. EN dat de dames steun aan elkaar hadden.