analytics

maandag 5 december 2022

Een kaart en een taart 291 - Ernest en Louis 3 jaar

Dag bloggers,

Ik vertelde het al eerder, Ernest en Louis werden 3 jaar in september. Elise maakte voor hen allebei een leuke taart en ik maakte er kaarten voor. Normaal wacht ik tot de taart klaar is om er een kaart bij te maken maar hier gebeurde het andersom. En dat was om logistieke reden. Elise woont niet meer thuis en zij ging de taarten van bij haar thuis leveren. Ik bracht de kaarten terwijl zij de taarten maakte. En zo kwam het dat we de kleuren niet vooraf hadden afgestemd... Moeke Monique vond het juist goed dat Ernest een blauwe kaart kreeg en een rode taart en Louis net andersom...

Leuk detail op de kaarten: De wolkjes met de leeftijd er op staan op wobbles, zo leuk voor 3-jarigen!






6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie heb je gemaakt voor de heren, en de taart past er perfect bij.

Diny zei

Wat leuk gedaan weer Nancy....zowel de kaarten als de taarten!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Super leuk gedaan!!
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes en taarten leuk de wiebel wolkjes erop
ik vind het juist leuke dat de de kleuren van de taart net anders om zijn
groetjes ellen

Angelique zei

Mooie taartjes en bijpassende kaartjes voor de tweeling. Wat een leuke set maakte je voor Veerle, mooi ingespeeld weer op de kaart.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Leuk! En juist dat ze andersom zijn maakt het nog toffer. X