analytics

maandag 1 juli 2024

Mercedes voor Marcel

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? 
Ik deed veel in mijn ateljee en verder zijn we gisteren met de familie ijsjes gaan eten voor bomma haar verjaardag. Zij is mijn eerste schoonmoeder en wij horen nog steeds bij de familie. Ze werd 87 en is nog een flinke madam... Net zoals vorige week, is ze weer naast mij aan tafel komen zitten. Fijn! We waren met 23, haar 3 kinderen, waaronder mijn ex man, ikzelf en manlief, al onze kinderen en kleinkinderen. Het was gezellig en het weer zat weer mooi mee!

Vandaag krijgen jullie een kaart te zien die ik voor een jarige Marcel maakte. Hij is verzot op antieke Mercedessen en heeft er zelf ook een paar. De besteller van deze kaart was erg tevreden en ik neem aan dat Marcel ze ook wel leuk vond. 
De afbeeldingen vond ik op internet en maakte er foto's van met een mal van Spellbinders. De letters zijn van Die Namics en de tekst van Gummiapan. 



Ik heb er al een uurtje strijken op zitten en ga nog even door voor ik naar mijn werk vertrek. Hij is al een paar weekends blijven liggen, dus lossen we het zo op, dan geraakt dat klusje ook gedaan. 
Eva vertrekt vandaag voor de eerste keer op chirokamp. Zij is 6 en mocht kiezen of ze voor 7 dagen zou gaan of de volle 11 dagen. Ze koos voor het laatste. Voor het eerst zo lang alleen van huis weg is wel spannend! Ik hoop dat het weer wat meezit de volgende dagen, ze voorspellen weeral regen... Mijn eerste kaart voor haar is al onderweg en een tweede ligt al klaar... En Noah, die gaat ondertussen 2 kleine kampjes doen dicht bij huis... Benieuwd... Vandaag begint voor hem het beestenboel-kamp... 

5 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart voor de Mercedes liefhebber. Fijn dat jullie genoten hebben van het weekend, het onze was ook heel gezellig.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat gezellig ijsjes eten voor een verjaardag.
wat een mooi kaartje hebt je gemaakt met de stoere auto's erop helemaal in mercedes stijl
spannend hoor voor Eva om zo lang van huis te zijn
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje, fijn dat jullie en geslaagd weekend hadden.

marian zei

Het is alweer een prachtige kaart en ook zeer toepasselijk, fijn dat het weekend erg gezellig was. Hier in de stad waren Heamielfeesten, dus dat was ook gezellig.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Het klinkt als een heel gezellig weekend!
Wat heb je weer een mooie kaarten gemaakt, de engeltjes serie is prachtig en ook deze originele Mercedeskaart is TOP!

@Je vroeg naar de verjaardag van Lore, die weet ik niet precies maar ze is begin dit jaar jarig geweest, dat weet ik wel.

groetjes van Ank