analytics

maandag 22 juli 2024

Postzegelkaarten nummer 1 en 2

Dag bloggers,

Zaterdag werden tussen 8 en 9u onze 5 logeetjes opgehaald en moesten we daarna nog alles inpakken om naar zee te vertrekken. Dat verliep hectisch. Om 9.30u werden ook Eva en Noah opgehaald. Zij vertrokken meteen met dochters Caroline en Laura naar zee. Zelf moest ik nog om 11u naar een uitvaart van iemand die vooral voor onze vereniging veel betekend heeft. Maar hij was ook lang een vriend die we spijtig genoeg al enkele jaren niet meer gezien hadden. Zij hadden een verblijf in Spanje en daar woonden ze het grootste deel van het jaar. Daarna heb ik het huis nog schoongemaakt want dat moest ook nog gebeuren. Na de middag zijn manlief en ikzelf dan ook de kinderen achterna gereden en iets voor 16u waren we aan zee. Na het uitpakken zijn we alvast een nieuw terras gaan uitproberen om in de sfeer te komen. 
Gisteren waren Elise en haar vriend Mathias op bezoek. Het was alweer een fijne dag. Maar 's avonds kregen we droevig nieuws waar ik niet veel over kan vertellen. Het werpt een spijtige schaduw over onze vakantie... We proberen er verder het beste van te maken...

Vandaag start ik met 2 postzegelkaarten van een reeks van 7 (voorlopig want er volgen er zeker nog meer) Het heeft even geduurd voor ik er mee begonnen ben, maar eens je ze aan het maken bent, is het best verslavend... Ik maakte meteen 5 stuks van elke kaart. En ook mijn workshoppers vonden het super leuk om deze kaarten te kunnen maken... 
Zowel de snijmal als de sjablonen zijn van Waffle Flower. De gebruikte inkt is Distress Oxide



Morgen en overmorgen volgen er nog meer... Komen jullie dan alweer even kijken?

4 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Jammer dat droevig nieuws een schaduw over jullie vakantie werpt, sterkte!

Je kaarten, zo verschillend, zijn allebei heel erg mooi.

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de postzegelmal, die mask stencils zijn ook leuk hè, ik heb de bovenste ook
heel veel plezier aan zee ondanks het droevige nieuws
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi.
Very nice card.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Caroline Cards zei

Mooie kaarten. Geniet van jullie vakantie!
Groetjes, Caroline