analytics

donderdag 18 juli 2024

elke donderdag een kerstkaart - zuurstok-schudkaart 2

Dag bloggers,

Een dik uur later dan normaal, maar dat komt omdat het gisteren laat was. We hebben vannacht 7 logeetjes (5 van 't fesival en Eva en Noah er bij) en met de 3 oudsten ben ik gisteren naar een volledige voorstelling van ons festival 'Hello Schoten' geweest. De mama's en papa's van mijn festivallogeetjes dansten gisteren en daar moesten we toch naar gaan kijken hé! We waren om 23u thuis en dat is dus laat, ook voor mezelf. 
Gisteren was ik nog begonnen aan mijn kerstkaart, alweer een serie van 3 en ik moest ze vanmorgen nog afmaken. Ik maakte ze nog naar de sketch van Bep en ze passen dan ook bij mijn vorige serie. Je ziet ze hieronder ook samen op de foto. 


Hieronder zien jullie beide kaarten samen. Misschien volgt er nog een derde van dit model. Vind het best een leuke sketch om mee aan de slag te gaan...


Hier het vervolg op het muizenverhaal... Vind het ook best jammer wat er gebeurde maar ik heb echt nog een hele voorraad over hoor! Er volgen zeker nog meer droogbloemenprojecten. Maar ik vond het jammer om de zak die ik gisteren liet zien, weg te gooien, dus heb ik de potpouri gewoon in een grote bokaal gedaan en die staat nu in mijn ateljee. Ik heb best wat mooie potten in mijn kast staan en zo doet deze nu dienst. Om jullie een idee te geven van de omvang, deze pot is 40 cm hoog... Dus de muizen hebben echt hun best wel gedaan... 






13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaarten, staat ook mooi zo`n pot op tafel. Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie schudkaartjes met het leuke schudmateriaal erin en de leuke details, misschien kun je met de potpouri geurzakjes maken, ik hoop dat je muizenprobleem snel is opgelost want die is niet leuk
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Leuke serie kaarten weer met de sketch van Bep.
En ik ben natuurlijk even terug gaan lezen, over je muizen.
Hopelijk alle gaten nu dicht zodat de rest van je bloemen heel blijft.
(hier staan Nomé haar geboorte kaartjes op allebei haar kamertjes).
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Ingrid Reyners zei

Je hebt een mooie serie weer gemaakt. Mooi zo'n pot met potpourri. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Caroline Cards zei

Leuke schudkaarten met mooi papier. Die pot zal wel mooi staan in je ateljee. Ik heb de vorige post nog even gelezen en je hebt flink wat schade aan de droogbloemen.
Groetjes, Caroline

Marjolein zei

Wat een leukerd is deze ook. Mooie serie! Groetjes Marjolein

chantal zei

Mooie kaartjes.
Goed idee een pot potpourri.
Hopelijk zijn de muizen nu weg
Liefs Chantal

Marijke zei

Leuke kaartjes zijn het geworden met de sketch van Bep! En zo als schudkaartjes ook heel leuk! ik vind dat altijd nog moeilijk, gaat altijd kapot of de lovertjes blijven ergens aan plakken! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Wat een leuke schudkaarten heb je weer gemaakt met de sketch. Ja zo kun je toch nog wat leuks doen met de knaag woede van de muizen.
Succes met de logeetjes.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Beide heel leuk !!!
groeten Ineke
DT52WTC

GerJanne zei

Wat een superleuke kaarten! Goed idee om een schudgedeelte in de banner te doen! En wat leuk die potpourri. Staat ontzettend mooi in de pot! Goed idee om het zo te bewaren.

Nancy Soetaert zei

Je kaart is prachtig, leuk dat je meedoet met onze challenge.
Die 'potpourri' staat mooi in je pot, maar je had het vast liever anders gehad...
Groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Heel laat, maar toch nog een reactie op je leuke schudkaartjes volgens de sketch, Nancy!
Ze zijn echt geweldig. Die potpourri is een goede oplossing voor een minder leuke gebeurtenis....
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC