analytics

maandag 15 juli 2024

You are wonderful

Dag bloggers,

Festival dus en logeetjes... Tot nu toe 3, vanaf vanavond 5...
Maar Eva en Noah zijn ook blijven slapen, dus 't was lekker druk vanmorgen...
Niet veel tijd dus voor een bericht en ook niet vroeger gelukt, dat begrijpen jullie wel zeker? 
Vorige maand werd mij gevraagd om een mooie rouwkaart te maken in vrolijke kleuren die toch niet te triest was. Ik vond dit papier en liet de besteller uit twee teksten kiezen. Het werd deze kaart. Ze werd met liefde gegeven en in dank aanvaard...



Vandaag moet ik jammer genoeg weer een set mooie rouwkaarten maken. Het wordt een huzarenstukje om dit tussen het opruimen van mijn atlejee en met de festivalkindjes in huis door te klaren...
Eind deze week moet heel mijn atlejee opendeur-proef zijn want als we van zee terug komen, doe ik mee aan de open-atelier-route van onze gemeente...

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi kaartje, succes met alles, liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wow wat een prachtig kaartje zo heel stijlvol en toch geen triest gebeuren, heel erg mooi
succes met je logeetjes
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Super leuk en origineel. 
What a sweetie. I love it.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge

martina's kaartjes zei

deze is mooi geworden in deze zachte kleurtjes, ik denk dat ze zeker tevreden mogen zijn
grtjs,martina