analytics

woensdag 3 juli 2024

Guus werd 1

Dag bloggers,

Kennen jullie dat ook? Last-minute-kaarten? Ik wel... en soms moet het gewoon heel snel gaan. Zo moest Yannick onlangs naar het verjaardagsfeestje van Guus. Dat is het zoontje van zijn beste vriend. Het was op een zaterdag en Yannick was gaan werken. Dan is hij rond 14.30u thuis en wou een kwartiertje later al vertrekken. Het kadootje voor Guus had hij meegebracht uit de Zoo-shop. Yannick werkt in de Zoo van Antwerpen en heeft een hekel aan shoppen. Dus komt het goed uit dat er een souvenirshop in de zoo is. Hij krijgt er trouwens ook personeelskorting, haha! En of ik nog een kaartje had liggen dat hij mocht meenemen... Tja... Als zijn vrienden jarig zijn, allemaal mannen eind 20, begin 30, dan durft hij kaarten mee nemen uit mijn soldenbak... Zo heeft hij al een Valentijnskaart aan een voetbalvriend gegeven of durft hij een paaskaart meenemen... Vind hij altijd wel grappig en zijn vrienden ook... Maar voor Guus die 1 jaar werd, mocht het wel anders zijn... Dus met weinig tijd en niet zo veel inspiratie, ging ik snel iets maken. En voor Yannick mag er absoluut geen groen op een kaart, tenzij het met voetbal is... 
Dus snel een papier gekozen, een cijfer en Guus zijn naam er op. De puzzelstukjes had ik net, vond ik wel leuk er bij... Niet 100% tevreden maar de kaart was op 10 minuten klaar... En de mama en papa van Guus zijn fan van mijn kaarten, die waren er ook weer blij mee...


En nu terug aan de strijk, deel 3 van deze week. Alleen de handdoeken liggen er nog, dus alles geraakt netjes klaar. Dan kan ik zonder zorgen aan mijn weekend beginnen. (met alweer een volle wasmand om te wassen maar dat is voor vrijdag)
Het leuke aan strijken is dat ik de tv dan opzet en naar opgenomen afleveringen kijk. Dan gaat de tijd goed vooruit en heb ik 2 vliegen in 1 klap. Dan kan er weer wat gewist worden op de tv-box... 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

ik heb er gelukkig nooit zo'n last van last minute iets te maken ik werk juist altijd vooruit
weer een leuke kaartje is het geworden juist door de simpele details leuk de puzzelstukjes
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel erg leuk kaartje voor Guus. Leuk idee om de naam op de puzzelstukjes te doen!
Enne.... handdoeken strijken? Weet je dat ze dan minder vocht opnemen??