analytics

dinsdag 23 juli 2024

Postzegelkaarten nummer 3 en 4

Dag bloggers,

Gisteren hadden we aan zee een fijne dag. We bezochten de zandsculpturen in Middelkerke en wilden daar ook nog naar de avondmarkt gaan. Maar mijn voet vindt dat niet fijn en dus lassen we vandaag een rustdag in. 's Avonds kregen we nog meer slecht nieuws en daarna zijn we nog een heleboel leuke armbandjes beginnen maken die een mooie betekenis kregen. Ik had vooraf parels mee genomen omdat we toch altijd iets creatief doen aan zee en we gingen dit jaar een keer geen papieren bloemen maken. 
Vanmorgen is het hier ferm aan het regenen, dus blijf ik vandaag binnen zodat mijn voet kan rusten. Niet slecht getimed want ik heb een reeks kaarten bij die ik graag voor het weekend nog af zou hebben. 
Ik had beloofd om nog meer postzegelkaarten te tonen en hier zijn nummer 3 en 4 van de reeks.



Morgen wordt het hier weer een fijne dag want we krijgen leuk bezoek!! Ik kijk er al naar uit!!

5 opmerkingen:

!neke zei

Ze zijn erg leuk !!!!
groeten Ineke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie postzegelkaartje met de mooie mask stencils , leuke kleuren heb je gebruikt
geniet lekker aan zee
groetjes ellen

GerJanne zei

Schitterende kaartjes! En geniet van de vakantie en het bezoek vandaag!

Anita van Deur zei

2 prachtige kaarten!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie postzegel kaarten Nancy, evenals die uit je vorige post. Lijkt me heel mooi die zandsculpturen, spijtig dat toch je voet protesteert en dat slecht nieuws een schaduw over jullie vakantie werpt. Hopelijk mogen toch ook nog kleine geluksmomentjes voorbij komen en hebben jullie het toch wel fijn.
Lieve groetjes Miranda