analytics

woensdag 10 juli 2024

vlindergefladder

Dag bloggers,

Alle goeie dingen bestaan uit 3, zo ook deze slimline kaartenreeks. Op nummer drie mocht een vlinder. Er hadden er meerdere mogen op staan maar het werd ook een workshopreeks en dan moet ik vooraf alles snijden want anders krijgen mijn workshoppers geen 3 kaarten klaar op 1 avond. En dit was een pittige... zoveel kleine deeltjes in zoveel kleuren... Ik was er even zoet mee...
Ze waren toch echt tevreden over deze reeks en ik heb ze dan met plezier ook nog een keer extra gemaakt, fijn voor de voorraad...


Gisteren wou ik samen met Martina na het werk nog naar Nederland rijden om wat materiaal op te halen. Door het onweer hebben we het een dagje uitgesteld. En gelukkig maar. Om 19u kwam Yannick zeggen dat we die avond bestuursvergadering hadden en dat was ik even uit het oog verloren. Was het vergeten in mijn agenda te zetten. Gelukkig is het onweer hier best meegevallen en kunnen we straks ons tripje naar Nederland doen. Nog twee dagen werken en ik heb twee weken vakantie... We tellen af... 

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke vlindertjes erop altijd leuk zo'n workshop
ja het ging gisteravond flink te keer hier qua weer
groetjes ellen

Nelleke zei

Mooie serie k
Slimme line kaarten maakte je. Wat zijn de vlinders en bijtjes toch leuk. Dan zie je jou kaarten en denk ik Oja, hier wil ik ook mee aan de slag. Zoveel ideeën, en dan kom ik nog, nu ik met pensioen ben, tijd te kort. Haha. Wat een verhaal al die zieke kindjes op het kamp. Zo sneu dat ze eerder naar huis moesten. Als er eentje ziek wordt…. Hopelijk knappen de zieken gauw weer op en genieten ze van de vakantie. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

En nu dan vakantie! Ga er lekker van genieten! En waar ben je in Nederland geweest?
Je kaart is heel leuk met die vlinder.