analytics

dinsdag 2 juli 2024

Eva is op chirokamp

Dag bloggers,

De vakantie is nog maar net bezig en Eva is al op Chiro-kamp vertrokken. Ze had er zin in. Ze is 6 en het is haar eerste Chiro-jaar en ze mocht kiezen. De eerstejaars mogen 7 dagen mee op kamp maar als ze zin hebben mogen ze ook meteen de volle 11 dagen mee. Natuurlijk koos Eva voor het laatste. Maar het is ook de allereerste keer dat ze alleen van huis is en dan ook meteen zo lang. Denk dat mama Caroline het er moeilijker mee heeft dan Eva zelf. Maar dat zou ik ook gehad hebben... Ze is in elk geval met een stralende lach vertrokken. Dat zie je op de foto onderaan. 

Mijn eerste kaart naar haar is onderweg en dan mag ik ze uiteraard tonen. Het werd een grote: 21 bij 15 cm. Gewoon omdat het sjabloon van Marianne Design zo groot uitviel... Had geen tijd om er beestjes of andere dingen bij te maken maar dat gaat Eva niet zo erg vinden. De volgende kaarten die ik ga sturen, komen uit de voorraad, dus die heb ik al getoond...


Hier is onze Chiro-griet bij vertrek... En of ze er zin in had. Haar broer Noah gaat haar wel missen maar die krijgt ondertussen twee kleine kampjes dicht bij huis. Daar had hij niet veel zin in maar toen ik hem gisteren nog even belde, was hij super enthousiast. Hij had zich geamuseerd... 


De reden dat hij ook kampjes mag doen, is dat Caroline deze week nog een paar dagen op school zit om haar klas te reorganiseren. En ze gaat ook twee dagen toezicht houden bij ingangsexamens op de unief. 

Als er iemand een kampkaartje zou willen sturen naar Eva, hieronder haar adres. Op 11 juli komt ze terug naar huis.

Chiro TOMSAM
Eva Dione - pinkels
Bovenlee z/n
B-3670 Oudsbergen

En nu terug mijn goeie voornemen bij de start van deze vakantie: de strijk die al even niet gedaan was... Gisteren ben ik al goed opgeschoten. Vandaag het vervolg. Ik nam me voor om elke dag een uurtje te strijken voor ik naar mijn werk vertrek. Dan is hij tegen eind deze week zeker klaar... 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote tent erop die zal vast in de smaak vallen bij de kampganger, spannend hoor ik hoop dat ze het volhoudt
succes met strijken
groetjes ellen

GerJanne zei

Hahaha, die Eva! Die had er zeker zin in! Je maakte en heel leuk kaartje voor haar! En als ze zelf wil, zal ze het vast en zeker volhouden en met volle teugen genieten.