analytics

woensdag 24 juli 2024

Postzegelkaarten nummers 5 - 6 en 7

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie fijne reacties op mijn vorige posts. Ondanks dat we nu een weekje vakantie hebben aan zee, dat we gelukkig wifi hebben op ons appartement, heb ik nog geen tijd gehad om te bloggen... Ik probeer vandaag nog te reageren op de kerstkaarten van vorige week. Maar om 9u mag ik een leuke boodschap gaan doen (waarover morgen meer nieuws) en straks komen de hobbydinnen op bezoek. Ook Caroline's beste vriendin komt vandaag. Dat wordt gezellig!

Eerst krijgen jullie van mij de rest van de postzegelkaarten die ik maakte. Er volgen er zeker nog meer maar daar moet ik eerst wat tijd voor vinden...

De zeekaart kon natuurlijk niet ontbreken. Er volgen nog andere zeekaarten van Waffle Flower, die zien jullie later nog wel...


En deze herfstkaart is alvast ook klaar... Ik hou van deze kleurencombo...


Deze 4 juli-kaart stuurde ik alvast naar een schoolvriendin die op die dag jarig was...




5 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Ze zijn allemaal heel erg leuk en in mooie kleuren, ook die van gisteren!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie postzegelkaarten met de leuke mask stencils ff een klusje om ze te verwerken op je kaart maar dan heb je ook een leuke kaart
geniet nog ff lekker aan zee

groetjes ellen

Anita van Deur zei

3 hele leuk en vrolijke kaartjes. Geniet van je dag xx

Kaartenkraam zei

Wat een leuke variatie heb je gemaakt van deze postzegelkaarten. Allemaal zo verschillend en allemaal mooi!
Ondanks al het verdrietige nieuws hoop ik toch dat jullie een fijne vakantie kunnen vieren.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Wat supergaaf!! En zijn dat allemaal van die stencils die erbij horen? Of heb je zelf afbeeldingen gevonden? Geniet lekker verder!