analytics

dinsdag 16 juli 2024

droogbloemen op bedankkaartje

Dag bloggers,

Alweer een laat bericht. Gisterenavond hebben 4 van onze logeetjes opgetreden en ze hebben dat schitterend gedaan. Ik hoop later deze week wat foto's te kunnen laten zien. Maar nu geen tijd daarvoor. Ik ben vroeg opgestaan en heb er al een kinébeurt opzitten. Heb de drie jongsten hun haren gevlochten en na het ontbijt en aankleden zitten ze nu even voor tv. De 4 grootsten zijn onderweg. Die hebben bij Caroline geslapen. 
Vanmorgen heb ik een theatervergadering, we moeten nog wat in orde maken voor het nieuwe seizoen. De kinderen worden straks door hun ouders opgehaald want die hebben even wat familietijd op de vrije festivaldag. Ik hoop dat ik straks hier thuis nog wat in mijn ateljee kan doen want dat moet donderdagavond helemaal in orde zijn en er zijn nog dringende bestellingen tussen gekomen. 

Vandaag een bedankkaart die ik maakte om een Nadia te bedanken. Zij was jaren de kapster van nicht Godelieve en stopt er nu mee om meer tijd voor haar kleinkindje te hebben. Ze was dan ook erg blij met deze kaart...




4 opmerkingen:

Lia zei

Wat leuk! Echte bloemen op een kaart: dat ziet er heel gaaf uit.
Lia xx

Claudia's kaartjes zei

je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
This is fabulous.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge

GerJanne zei

Erg mooi gedaan! Dat tule is perfect zeg.
En als ik het lees heb jij een drukke vakantie...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes de boeketjes zijn zo mooi en ik kan het weten, want ik heb er eentje.
succes met al je bezigheden
groetjes ellen