analytics

vrijdag 5 juli 2024

Emma, Olivia en Corneel waren jarig

Dag bloggers,

Voilà, eentje heeft kunnen uitslapen vandaag en is daar blij om. Gisterenavond had ik weer workshop en het was heel fijn. Tevreden workshoppers naar huis gestuurd...
En ik heb tot half 7 geslapen, wat een ervaring! 😀
Vandaag stuur ik 3 kinderkaarten op jullie af. De kinderen hebben volgens mij geen band met elkaar maar het zijn kaarten voor het jaarthema van vriendin Monique. Deze waren alle 3 jarig in mei...




Kinderen vinden schudkaarten geweldig, ondanks hoe jong ze zijn...
En ik vind ze leuk om te maken, dus toen ik deze cijfers tegen kwam, wou ik ze meteen bestellen. Ben er echt super blij mee! 

Voilà, Gisteren deed ik mijn kerstkaartenronde al, dus ik kan vandaag meteen in mijn ateljee starten. Geen kinderen van school afhalen, dus ik heb alle tijd voor mezelf... En het is nodig, heb veel op de planning staan dit weekend...

Wat vond ik jullie reacties op mijn verhaal van gisteren fijn om te lezen. Ik beloof het, binnenkort krijgen jullie eindelijk mijn ateljee te zien. Ben nog bezig met de grote opruimactie maar daarna neem ik foto's. Planning is dat het eind deze maand netjes moet zijn want dan doe ik mee aan de 'open-atelier-route' in onze gemeente... Dan komt er weer een verhaaltje aan...

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

3 hele mooie kaarten Nancy, werk ze en een fijne vrijdag.

Creaellenknutselsite zei

wat heerlijk om eens uit te slapen toch wij waren er ook uit om half 7
wat een mooie schudkaartjes voor de kinderen met de leuke details, kinderen vinden volgens mij alles wat beweegt leuk, leuk papier heb je gebruikt
en ik ben benieuwd naar je ateljee en het bijbehorende verhaal wat apart open ateljee dag nog nooit van gehoord
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Zo leuk allemaal. Ik hou van shakerkaarten. Ik maak die zelf ook graag.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge

GerJanne zei

Nou daar houd ik je aan! Je hebt al vaker beloofd, een foto te maken van je ateljee...ik ben zo benieuwd!
Je kaarten zijn weer super. En schudkaarten doen het altijd goed volgens mij...Deze met de cijfers zijn wel heel gaaf!