analytics

donderdag 25 juli 2024

elke donderdag een kerstkaart - zuurstok schudkaart 3

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd, er zou vandaag een derde kaart komen om de schudkaart-reeks compleet te maken. Ik maakte deze net voor het vertrek van onze zeevakantie zodat ik ze vandaag kon posten. Met deze kaart is dus de serie compleet en ik maakte elke kaart 3 keer. Dit is mijn bijdrage deze week voor '52 weeks to Christmas'


Hieronder nog een keer de volledige serie... 


Ook had ik beloofd dat er nog foto's zouden volgen van onze festivallogeetjes van vorige week. Hieronder zie je Marieke (11) - Nore (4) - Flore (4) en Klaas (9) net voor ze naar het park vertrokken om op te treden. 2-jarige Mia staat niet mee op de foto omdat zij nog niet mee mag dansen... En ze hebben het zo goed gedaan. Volgende maand mogen ze zelfs met hun groep naar Taiwan waar het grootste kinder-folklorenfestival van de wereld plaats vindt. De kleinsten gaan hier nog niet mee naartoe... De vlucht duurt wel 18 uur!




11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Ook weer een leuke uitvoering van de challenge en zo heb je weer een mooie serie. Leuke foto van de logeetjes.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Leuk om de serie nu compleet te hebben met die vrolijke schudkaarten.
Wat een ontzettend leuke foto van de kids.
Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje met het leuk schudmateriaal erin en leuke details leuk om ze alle 3 bij elkaar te zien
wat een leuke foto van het dansgroepje
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Altijd leuk die schudkaarten en zo met z'n drieën op 1 foto vind ik ze nog leuker!

Leuke foto van de logeetjes maar eerlijk gezegd vind ik dat verre reizen voor die kinderen (tot16 jaar ofzo) maar helemaal niks.

groetjes van Ank

Marijke zei

Weer een kaartje bij je serie! Knap gedaan en mooi geworden de hele serie! Wat goed van de kinderen dat ze naar Thailand gaan! Een hele uitdaging! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Super deze kaart !!!!
Mooie serie !!!
En leuk die kids !
groeten Ineke
DT52WTC

marian zei

Wat een super mooie serie kaartjes heb je weer gemaakt met de vorige uitdaging. Wat een schattige foto van het dansgroepje.
Maar zo jong nog en dan naar Taiwan, ik vind het nogal wat.
Maar daar ga ik natuurlijk niet over, zelf zal ik nooit naar zulke landen toegaan. Nog veel plezier tijdens de vakantie en hoop voor je op mooi weer.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Wat een mooie kaart om de serie vol te maken. Leuk met die schudgedeeltes.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke schudkaart met de sketch en leuk om de serie zo bij elkaar te zien Nancy. Wat een leuke foto van je logeetjes maar jeetje helemaal naar Taiwan? Ik zou als moeder daar niet zo blij mee zijn denk ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Heel gave serie zeg! Die heb je heel mooi gemaakt. En naar Taiwan! Wie mogen er allemaal mee? Jij ok als vertrouwde oppas ;-) ??

Anita van Deur zei

Super leuk je kerstkaarten. Wat een een avontuur voor de kinderen. Liefs Anita