analytics

vrijdag 22 april 2022

Mia

Dag bloggers,

Vandaag ga ik met mijn oudste dochter op stap. Zij was eergisteren jarig en dat gaan wij onder ons tweetjes nog even extra vieren. Gisteren ben ik tot kwart voor 11 bezig geweest aan haar verjaardagskaart maar die zien jullie later nog wel... Het is er gewoon niet vroeger van gekomen want ik had er best mijn werk mee en het  vorige weekend was zo vol en aan zee had ik er ook niet het materiaal voor mee, vandaar...  

Vandaag wil ik jullie een heel leuk project tonen. Mia is ondertussen 7 weken, dus hoog tijd om haar kaartjes en doosjes met jullie te delen... Het was weer zo'n fijn project om te maken. De flesjes met de leuke dopjes vonden de mama en papa van Mia, twee kleuren omdat er ook 2 verschillende drankjes in zitten, ik dacht Whiskey en Rum. 

Ik moet eerlijk vertellen dat de oma van Mia de zakjes allemaal naaide. Daar had ik zelf geen tijd voor en dat heeft zij ook voor zus Nore gedaan... Het inpakken deed ik dan weer met de leuke touwtjes en labeltjes in de juiste kleuren... Altijd zo fijn dat alles weer bij elkaar past, daar kan ik zo van genieten...


Papier: Bazzil
Letters: Kaiser Kraft
Cirkels: Crealies
Letterstempel op de kistjes: Pebbles inc


























3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super vrolijk stuk voor stuk Nancy, nog gefeliciteerd en veel plezier samen vandaag.
Liefs
Anita

Creaellenknutselsite zei

wow wat een geweldig leuke pakketjes, zakjes, flesjes en doosjes heb je gemaakt wat een werk maar het resultaat is er wel naar wat leuk om te geven en te krijgen
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wouw wat ziet dat er weer prachtig uit zo allemaal bij elkaar. Heel feestelijk in deze vrolijke kleurtjes!!