analytics

dinsdag 19 april 2022

Ben - 29 jaar dienst

Dag bloggers,

Samen met de scholen, is het ook vandaag mijn eerste werkdag terug na een super lange week vakantie. Ik heb er van genoten... Maar zoals steeds is verlof steeds te kort want er is nog zo veel te doen... Jammer maar helaas... Maar toch ga ik over een kwartiertje graag terug naar kantoor. Er zal werk genoeg op me wachten om de dag goed vooruit te laten gaan... En dat doet me er aan denken dat het ook dinsdag is en ik mijn sportspullen nog snel bijeen moet zoeken... 

Een poosje geleden kreeg ik de vraag om een kaart te maken voor Ben. Hij is al 29 jaar in dienst bij een rederij en werd hiervoor in de bloemetjes gezet. Hij is jaren kapitein geweest en werkt nu op de binnendienst. De kaart mocht dus in zee-thema zijn... 

Ik ben al een tijdje in het bezit van super grote cijfers. Het binnenste deel is een snijmal, de buitenrand een stencil die je met de hand uitsnijd... Er kan nog een tweede rand rond maar dat vond ik hier niet nodig... De cijfers zijn erg groot, dus ook de kaart. Daarom heb ik een bruine omslag omgevormd tot omslag op maat van deze kaart. 

Papier: Bazzil en Authentique
Ankers: Die Namics




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie mannen kaart Nancy, ook je vorige Paas kaarten zijn super leuk, lieve groetjes en een fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een stoer kaart met de grote letter met het toepasselijke dp leuke details
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie stoere kaart voor Ben! Slim om dat leuke papier met de ankertjes te gebruiken, zo krijg je meteen een zee-thema op je kaartje.