analytics

donderdag 21 april 2022

elke donderdag een kerstkaart - Merry Christmas

Dag bloggers,

Gisteren na ' t werk dacht ik... Ach, zal ik nog eens een kerstkaartje maken? Eigenlijk heb ik nog een belangrijker project klaar liggen maar daar heb ik meer tijd voor nodig en dat lukte niet na een drukke werkdag... 
En weet je... Het werden meteen twee kerstkaartjes... Toen we vorige week aan zee waren, hadden we wel knutselgerief mee maar ik was vergeten kladpapier in te pakken voor Eva (dat dacht ik toch maar bij het uitpakken vond ik toch een pakje papier onderaan in de doos ;o) ) En toen we naar de bakker gingen, stonden er buiten bij de decorartiewinkel boeken met stalen behangpapier om mee te nemen... En dat hebben we gedaan. Er stond een boek bij met mooi papier met veel zilver en bronzen strepen... En het strookje wit met donkerrood op deze kaart, is daar ook uit. Het was een blad met structuurpapier (op basis van karton), een soort vliesbehang, echt mooi en vrij dik... Ik zag meteen dat ik daar wel mee aan de slag kon gaan... Ik probeer nog een foto te plaatsen van de rest van dat blad want er zitten allerlei kleuren in... 

Papier: Bazzil, Action en behangpapier
Boompje: Alexandra Renke
Tekst: Lawn Fawn
Touwtje uit voorraad


De tweede kaart zien jullie volgende week wel... 

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart mooie combi van materialen Nancy, fijne dag liefs Anita

Annemarie en Merit zei

wat leuk gedaan zeg, met dat aparte prachtige behangpapier!!!
Fijn dat dat er stond!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Hobby Hoogland zei

Een mooie kerst kaart en in zon behangboek zit vaak prachtig papier., succes daar mee we zien vast meerdere kaarten met het behang.
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke details ik neem ook vaak staaltje mee bij ons in de bouwmarkt
groetjes ellen

gerrie zei

Prachtige kerstkaart Nancy. wat je al niet met papier kan doen hé. Lieve groetjes,Gerrie.

Caroline Cards zei

Geweldig zo'n stalenboek met mooi papier en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
Groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Dat is nu het leuke aan onze hobby Nancy... we kunnen bijna alles gebruiken voor het maken van een kaart. Mooie combinatie van papier heb je gebruikt en wat is je kerstkaart weer leuk.
Groetjes Antje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Nancy, wat heerlijk dat het je is gelukt om zelfs twee kerstkaartjes te maken. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt
Mooi papier heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een leuk kaartje en wat een geluk dat jullie die stalen tegen kwamen! Ziet er echt leuk uit en behang is altijd leuk om iets van te gebruiken. Fijn dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart die jou dan weer even terug brengt naar die vakantiedag Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Claudia's kaartjes zei

Wauw, wat een superschattig kaartje
Wow, very cute card
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Jantine zei

Wat een leuke vondst, die behangstalen, Nancy! Kwam meteen goed van pas dus. Leuke kerstkaart!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

toffe vondst, mooie kerstkaart!
groetjes
Nancy 52WTC

Laurespage zei

Dit kaartje heb je heel mooi gemaakt met verschillende soorten papier.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Wat een bof zeg! Je kaart is heel leuk en mooi. Kom straks even bij mij kijken, want de laatste Mickey en Minny die ik van je kreeg, pronken op mijn kaartje!

Angelique zei

Mooie kaart, altijd leuk om je nieuw gevonden aanwinst gelijk op je kaart te kunnen gebruiken.