analytics

vrijdag 8 april 2022

safe the date...

Dag bloggers,

Jullie dachten misschien dat ik jullie vergeten was, maar niets is minder waar... 
Ik ben gewoon vanmorgen meteen begonnen met 'koeken bakken' om Elise mee te helpen met haar Paas-bestellingen en ik zat zo in 'the flow' dat mijn blog er even bij is ingeschoten... Misschien had ik beter gewoon om 5u meteen iets gepost maar ik wou zo graag ineens beginnen en ben nu pas klaar... Allee, ik was om half 3 helemaal klaar en heb de keuken nog eerst opgeruimd... In totaal heb ik op 9 uur tijd meer dan 530 koeken gebakken... Het was de moeite... Welke het zijn, zagen jullie maandag al, ik maakte er ook de kaarten bij... Die zijn gisteren klaar geraakt, zodat Elise vanavond alles kan komen ophalen. Zij werkt de koeken verder af met suikerpasta zodat de klanten ze in de loop van volgende week kunnen ophalen. Het recept (dat uiteraard geheim blijft) zorgt er voor dat de koeken in een afgesloten trommel wel 6 weken vers blijven... Super toch? 

Vandaag laat ik jullie een 'safe the date'-kaartje zien dat Wendy kreeg. Haar Ma had een ontbijt georganiseerd samen met Wendy's beste vriendinnen. Ook wij mochten mee gaan eten en dat werd een hele fijne zondagochtend. Buiten was het snertweer maar de verrassing voor Wendy was echt geslaagd en het was erg gezellig aan onze tafel. Altijd fijn om ook toffe mensen terug te zien die je al lang niet meer gezien hebt...

Deze kaart die Wendy enkele weken vooraf kreeg was voor haar een mysterie. Ze wist niet van wie ze kwam en ze werd er dan ook heel nieuwsgierig van... Uiteindelijk was het gewoon haar Ma die deze verrassing voor haar had georganiseerd. Op de omslag had ze Wendy's naam door een buurvrouw laten schrijven. Wendy had thuis al haar kerstkaarten er bij gehaald om het handschrift te achterhalen, geweldig toch! 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Memory Box
Omslagje binnenin: Lawn Fawn
Pijlen: Die Namics






Fijn weekend allemaal! 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihi, wat grappig dat ze ging proberen achterhalen via de handschriften wie het was...geniaal van die moeder om de buurvrouw mee te nemen in het complot...
Het is een toffe kaart! (En ja ik heb weer nachtdienst ;-))

Creaellenknutselsite zei

wow wat een hoop koeken heb je gemaakt maar we leuk in zo'n trommel om cadeau te geven lijkt me, wat gezellig om bij het ontbijt mensen te zien die je al een tijdje niet hebt gezien
weer een mooi kaartje heb je gemaakt leuk met de grote letters en al de leuke details aan de binnenzijde

groetjes ellen