analytics

donderdag 7 april 2022

elke donderdag een kerstkaart - I'll be home for Christmas

Dag bloggers,

Normaal post ik op donderdag steevast mijn kaart voor 6u 's morgens omdat vanaf 6u het blog '52 weeks before Christmas' actief is en je vanaf dan jouw nieuwe kaart daar mag posten. Nu heb ik verlof momenteel en omdat we gisteren zo hard gewerkt hebben en ik 's avonds doodmoe in de zetel geploft ben om daar vervolgens in slaap te vallen ;o), heb ik pas vanmorgen mijn kaart gemaakt. Ik was dan wel om half 5 wakker, maar moest eerst plaats maken op mijn ateljeetafel... Ik heb gisteren namelijk de laatste kamer voor de verbouwing leeg gemaakt en daar stonden nog heel wat projecten in dozen die ik allemaal leeg gemaakt en gesorteerd heb... Mijn tafel staat dus nog half vol... De rest is voor straks...

Nu eerst mijn kersverse kerstkaart even posten... Deze maakte ik voor de uitdaging van vorige week waar ik gastdesigner mocht voor zijn... En die uitdaging is: 'driving home for Christmas' en daar past deze kaart toch wel weer bij... En ja... het werd alweer een schudkaart... Altijd fijn om te maken, maar volgens mij ook om te ontvangen... 

Papier: Bazzil en Action
Auto: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics
Boord: Avery Elle
Tekst en label: Lawn Fawn


En nu ga ik snel mijn kaart nog posten voor de uitdaging. Ik hoop dat ik vanavond een kerstkaartenrondje kan maken...


18 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart met het gezellige autootje Nancy!
Groetjes en succes met opruimen!
Diny

Caroline Cards zei

Super leuke schudkaart en wat heb je een leuke afbeelding en mooi papier gebruikt!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Zo Nancy dat was even pittig, je kaart mag er wezen heel leuk is hij! Fijne dag xx

Annemarie en Merit zei

Ook dit is weer een heel leuk kaartje voor de uitdaging, schattig autootje, en leuk dat schudmateriaal.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

gerrie zei

Schattig kaartje Nancy.Lieve groetjes,Gerrie.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje het autootje is zo leuk ik heb hem ook en gebruik hem graag
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke schud kerstkaart Nancy!
Knap hoor om al zo vroeg aan de knutsel te gaan.
Het is hier op de camping bagger weer. Regen, regen, regen en daarom maak ik voor we gaan ontbijten alvast een blogrondje.
Succes met de verbouwing.
Groetjes Antje

Nancy Soetaert zei

leuke stempel, tof kaartje voor onze driving-home-challenge!
groetjes
Nancy 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart, inderdaad een leuk extraatje dat schudgedeelte Nancy.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Epie zei

Oohh.....prachtig is je schudkaartje Nancy , leuk gedaan met dat auto stempeltje , bedankt v je deelname
Gezellige dag en groetjes v Epie DT52WTC.....

Jantine zei

Leuke schudkaart, Nancy. Wat een lief stempeltje gebruikte je. Succes met de uitzoekwerkzaamheden.
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marijke zei

Ook een mooi kaartje. Wat ben jij vroeg op en dan ook al zo actief! Petje af hoor! Maar je hebt het gered en zelfs voor de uitdaging! Groetjes Marijke

Laurespage zei

Een hele leuke kaart met dit autootje !
Succes met de opruiming !
Groetjes, laurette

Suzan zei

Mooie kaart heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Claudia's kaartjes zei

Wat een vrolijke kaart. Toppie!!
I love this card
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

GerJanne zei

Heel leuke kaart en wat gaaf dat schudgedeelte erbij.

Angelique zei

Hele leuke kaart, wat een leuke stempel van de diertjes in de auto. Mooi dat het schudmateriaal echt perfect bij het dp past.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Supertoffe schudkaart heb je gemaakt, mooi! Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge.
grtz Colien [52WTC]