analytics

donderdag 28 april 2022

elke donderdag een kerstkaart - bomen op een rij

Dag bloggers,

Wat heb ik een relaxte ochtend... Manlief was de afgelopen dagen thuis en heeft al gepoetst, dus daar ben ik vandaag even van vrijgesteld... Fijn toch? Dus heb ik er al een klein blogrondje op zitten. Ook op het werk heb ik de afgelopen dagen geknald zodat ik vandaag het grootste deel van de dag mijn klassement kan bijwerken... Vanavond dan even gaan sporten na het werk en daarna geef ik weer een workshop. En zo kan mijn weekend dan weer beginnen.
Eva is ook beter, zij heeft echt wel afgezien van haar windpokken (waterpokken) en gaat vandaag weer naar school. Gisteren en eergisteren heeft manlief ook op haar gepast zodat Caroline toch kon gaan werken... En gisteren was ze hier gewoon mee aan het poetsen... Ik belde haar en ze zei me: "Mamsie, morgen ga ik naar school want het is juf Patricia en dat is de leukste!" Ze heeft 2 juffen en op donderdag is juf Patricia er altijd... Valt dat mee zeg... 

Ik had het jullie vorige donderdag al verteld, ik maakte toen een setje van 2 kaarten, waarvan ik de eerste vorige week al liet zien... Hier is nummer 2...

Zelfde achtergrondpapier, zelfde behangpapier, zelfde tekst, andere bomen... 
En toch een beetje anders. 

Papier: Bazzil, Action en behangpapier
Tekst: Lawn Fawn
Bomen: Memory Box


Hier beide kaartjes nog eens naast elkaar...



12 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou dat is ook wel eens lekker zo'n relaxed dagje!
En je kaarten zijn leuk met die bomenrij!
Groetjes,
uit de nachtdienst!

Anita van Deur zei

Fijn dat het met Eva beter gaat. 2 prachtige kaarten Nancy, fijne dag liefs Anita.

Caroline Cards zei

Ook heel leuk met deze bomen!
Fijn dat Eva weer naar school kan.
Groetjes en een fijne dag, Caroline

Creaellenknutselsite zei

Ook al weer zo'n mooi kaartje met het leuke dp en de grote letters erop fijn dat het met Eva weer beter gaat en ze weer naar school kan
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Mooie kaartjes Nancy, fijn dat jou man even aan de poets is geslagen...
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marijke zei

Ook dit een mooi kaartje! Leuk die twee kaartjes zo bij elkaar. Gezellig dat je er weer bij bent deze week, groetjes marijke.

gerrie zei


Een heerlijke vrolijke kerstkaart N ancy. En wat ben je weer v roeg hahaha.
Lieve groetjes, ,Gerrie.

Diny zei

Twee leuke kerstkaartjes Nancy....je hebt ook mooi DP gebruikt!
Groetjes Diny

marian zei

Ook deze kaart is weer erg mooi. Geniet van je vrije dag.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Ook weer heel mooi, Nancy. Die witte letters lijken meer op te vallen dan de rode, maar ik vind het allebei leuk.
En heerlijk dat manlief en Eva al gepoetst hebben.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Gina zei

Twee mooie kerstkaarten en wat een leuke tekststans ! Groetjes, Gina

Marjolein zei

Erg leuk! Net verschillend, beiden mooi. Heerlijk zo'n relaxte dag! Groeten Marjolein