analytics

woensdag 27 april 2022

Kleurenkaarten team - schakel 4 - gebroken wit en kraft

Dag bloggers,

Aan alle Nederlandse blogvriendinnen, een hele fijne Koningsdag gewenst! 

Amai, ik was dus bijna het KKT vergeten tot ik gisteren het bloggericht van GerJanne las. Zij schreef heel trots dat haar KKT-kaartje al klaar lag... En toen dacht ik: "Oeps, het mijne nog niet..."... Dus snel gisterenavond na het werk en het sporten mijn ateljee nog ingedoken... 
Gebroken wit en kraft... Deed mij er aan denken dat ik ook 'witte kraft' in huis heb en die is ook meteen gebroken wit... Maar ik heb ook 2 kleuren kraft... Dus heb ik van elke kleur een blad op mijn tafel gelegd en toen waren er ineens 3 kaarten klaar... (niet ineens natuurlijk, maar zo'n uurtje later)
Aan jullie te kiezen welke je de leukste vind... 

Papier: Bazzil
Snijmallen en tekst: Lawn Fawn





Hebben jullie ook zin gekregen om de hele reeks kaarten in deze kleuren te bekijken? Ga dan zeker bij alle deelnemers van deze maand langs en natuurlijk is het ook super fijn als je overal een reactie zou nalaten... Hieronder de hele lijst van iedereen die weer hun best deed om ook weer een kaart te maken in de kleuren van deze maand...

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zo je hebt goed uitgepakt Nancy, prachtig alle 3.Mooi kaartje voor Wendy en wat een schattig mummie kaartje. Arme Eva ze heeft het flink te pakken, hoop dat het ondertussen beter gaat. Liefs Anita

GerJanne zei

Zoo Nancy, dat heb je dan wel heel snel gedaan. Ze zijn alle drie gaaf! Mooi met die bloemen!

Marfien zei

Ze zijn alle drie even leuk, ben ook met twee kleuren kraft bezig geweest maar toen ik begon met stempelen ben ik er niet mee verder gegaan.

chantal zei

Last minuten gedaan maar wat een resultaat. Mooi
Liefs Chantal

Femminde zei

Wat een toffe serie!! Heel mooi gemaakt.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt in de mooie KKT kleuren Nancy!
Groetjes Diny

Creatiels zei

Een leuke reeks is het geworden, ik vind ze alle drie even mooi.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Claudia's kaartjes zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
grtjs Claudia

https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Jantine zei

Zo, wat knap om zo last minute (en na het sporten!) je kaartjes nog te maken. Ik vind ze heel geslaagd. Vooral de eerste en de laatste, maar eigenlijk alledrie gewoon top kaartjes!
Groetjes
Jantine

Angelique zei

Mooie kaarten met de bloemenstans, ze zijn allemaal mooi maar ik vind de eerste met de witte achtergrond het mooist.
lieve groetjes Angelique

Henriët zei

Je hebt 3 erg mooie kaarten gemaakt. Ik kan niet kiezen welke de mooiste is.
Groetjes van Henriët

martina's kaartjes zei

Jaaaahaaa, ik kan nu terug gewoon reageren, we hebben het gevonden....
een leuke reeks kaartjes heb je hier gemaakt ! tof,
de snijmal doet zijn werk,
bedankt om weer mee te doen met het kleurenkaartenteam,
top
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

toffe reeks, leuk gespeeld met die 2 kleuren kraft ook!
groetjes
Nancy

Marijke zei

Ook al zo'n mooie serie kaartjes gemaakt! Ik vind meestal eentje al moeilijk! Mooi gedaan en eik vind de middelste het mooist! Ik ben niet zo van de craft papieren en kleuren. Ik hou meer van kleuren! Groetjes Marijke.

Daphne zei

Leuk!!
Op de groepsfoto is links mijn favoriet, maar op de 1 kaart foto is de laatste het mooiste.
Kortom, ik kan niet kiezen, ik vind ze hewoon super leuk allemaal.

Nelleke zei

Hoe leuk is dat om zo verschillende kaarten te maken. Ja ik had ook al gemerkt dat je verschillende kleuren kraft hebt. Dit zijn hele leuke kaarten . Ik vind zelf de 1e het mooiste omdat ik wel van contrast hou. Groetjes, Nelleke

Margreet zei

Ik kan niet kiezen hoor uit die 3 mooie kaartjes.
xxx Margreet

Sarah zei

Wat een geweldige leuke reeks. Super mooi. De eerste spring er voor mij uit als je ze vergelijkt, maar op zich zijn het alle drie pareltjes. X