analytics

woensdag 6 april 2022

Knutselwerkje van Eva voor Sonja en Dirk

Dag bloggers,

Vandaag start mijn paasvakantie. Eerst nog een dagje goed doorwerken... Ik moet kamer 3 nog verder leeg maken terwijl manlief al enkele dagen bezig is met de afbraakwerken. In die kamer staan nog knutselspullen die ik verder moet sorteren en inpakken. Dat gaat wel lukken vandaag. Ik hoop morgen een dagje in mijn ateljee door te brengen want dat is ook nodig. De rest van de vakantie staat goed ingepland maar dat horen jullie later wel. 

Eigenlijk dacht ik dat het hoofdstuk Sonja en Dirk klaar was maar dat is niet zo... Ik kwam deze nog tegen bij mijn foto's... Samen met Eva maakte ik nog een knutselwerkje voor hen. En dat nam Eva maar al te graag mee naar de trouw om af te geven, samen met het leuke boeketje dat Laura maakte...
Eva draaide met de Big Shot echt zelf alle hartjes en letters uit... Noah is ook even komen helpen. We hebben alles samen opgekleefd. Ik hielp wel met de plaats waar alles moest hangen, zodat het toch een beetje leesbaar was. En het fluo roze koos Eva... 


De fotograaf was fan van Eva, er zijn leuke foto's van haar gemaakt... Er zullen er ook wel van Noah zijn maar de fotograaf gaf nog niet alle foto's vrij...



Hier staan ze samen met Sonja en Dirk op de foto. Ze hebben elk een boeketje vast dat ze van Eva en Noah kregen. Bij Dirk zie je het goed... Zoem even in, dan zie je misschien ook de lichtjes tussen de bloemen... 


Noah was erg onder de indruk van alles, dat zien jullie wel aan zijn gezichtje hé! En Eva houdt van camera's, da's ook duidelijk, niet?

1 opmerking:

GerJanne zei

Ah wat een mooie knutselwerkjes! EN een prachtige foto's!
Heel fijne vakantie gewenst! Gaat vast goed komen.