analytics

woensdag 20 april 2022

een kaart en een kadootje - Thank you

Dag bloggers,

Twee maanden geleden zocht onze fitnescoach Shana een andere uitdaging en ze stopte bij ons met coachen... Jammer want we hadden haar enorm graag... Ook haar vriendin en mama stopten op dat moment met sporten dus hadden we er ineens een paar minder in onze groep... Altijd jammer als je van toffe mensen afscheid moet nemen... Haar mama komt nog wel deco-workshoppen bij Laura, dus die zal ik nog wel zien en Laura kwam hen vorige week al tegen bij het baantjeszwemmen, dus ze zijn nog wel in de buurt... Samen met Marjan, mijn fitnesmaatje die vorig weekend verhuisde naar het verre Beerse en dus ook niet meer zal komen, ging ik naar de afscheidsdrink van Shana. En samen gaven we een goeie fles bubbels die Marjan mee nam en deze kaart met kaars... Shana was er blij mee en kon het grapje op de kaart goed waarderen... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Arts Impressions
ingekleurd met Copics
Stempel op kaars: met een vel van Cats on Appletrees




Ondertussen hebben we Sébastien als vaste coach en soms ook Dorian en Liesbet. En gisteren startte Alexander ook... Volk genoeg dus om ons nog te blijven motiveren... 
Sébastien is toch een specialleke... Hij is kunstenaar en maakt ongelooflijk mooie tekeningen. Ik ging al naar een expositie van hem en hij is stiekem jaloers op mijn ateljee... Dat wil hij ook zo graag... 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart en kaars Nancy! Fijne dag liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave stempel ook leuk op de kaars
groetjes ellen