analytics

dinsdag 5 april 2022

Sonja en Dirk getrouwd...

Dag bloggers,

Enkele weken geleden liet ik jullie de trouwkaders voor Sonja en Dirk al zien... Voor hen maakte ik ook nog een trouwkaart, die was vrij eenvoudig... Je ziet ze meer en meer, gekleurde vegen op een kaart... Nu ben ik niet dat schilderstype die goed overweg kan met borstels en acryl of andere verven en inkten... Dus maakte ik er mijn eigen ding mee... En de harten, die kleven niet zo maar op de kaart, ze staan allebei op een wobble zodat ze kunnen wiebelen...

Papier: Bazzil
Letters: Marianne Design
Harten: X-Cut
Wobbles



Hier de trouwkaders nog een keer, Wil je het hele projectje zien en lezen, klik dan hier



1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de wiebelende hartjes erop leuk idee
groetjes ellen