analytics

dinsdag 26 april 2022

Wendy 45

Dag bloggers,

Op vraag van nicht Godelieve mocht ik voor haar dochter Wendy een verjaardagskaart maken. En zij wil altijd grote kaarten en ook met bloemen, liefst roze... En als de klant dat wil, dan maken we die toch gewoon! In mijn voorraad vind ik altijd wel een leuk bloemenpapier. En laat mij nu het liefst gewoon grote kaarten maken, daar krijg je altijd weer genoeg tekst en cijfers op...

Papier: Bazzil en Action
Tekst, cijfers en letters: Lawn Fawn



Zowel gever als ontvanger waren heel blij en daar doen we het voor, niet? 

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk model en zeker: u vraagt wij draaien, he?
Heb je mijn Mickey kaart nog gezien? Afgelopen vrijdag geplaatst

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouw kaartje met het mooie dp en de grote cijfers en letters
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie vouwkaart, kan me voorstellen dat gever en ontvanger helemaal blij waren. Het papier wat je gebruikt hebt is ook zo lief.

Cinderella zei

Hoi Nancy

Leuke verjaardagskaart
Fijne Koningsdag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX