analytics

maandag 18 april 2022

laatste paaskaartje op paasmaandag...

Dag bloggers,

Ik stond alweer vroeg bij de bakker en we hebben beide schoonmoeders en schoonvader al bezocht... Gisterenavond zijn we met de kinderen bij mijn mama gaan eten en het paasontbijt was bij ons thuis. Wat zijn het toch weer gezellige dagen... Nu zijn de kinderen met hun vader gaan brunchen en ik vermoed dat ze hier straks ook weer even binnen vallen... Er staat alvast een auto bij ons geparkeerd... haha!!
Ik ben vanmorgen ook al even naar kantoor gereden om een probleem op te lossen. Niet helemaal gelukt maar ik denk dat het wel goed zal komen... En nu duik ik mijn ateljee in... Een extra verlofdagje moet goed benut worden, nietwaar? En er liggen nog wat projectjes te wachten... 

Maar eerst een laatste paaskaartje... Deze was ook weer eentje van de workshop...


En wat zie je als je de serie workshopkaarten ziet? Er zat een thema en een patroon in... Elke kaart heeft stipjes, pastelkleuren en houten figuurtjes en ondanks de verschillende modellen, passen ze op deze manier toch bij elkaar! 




Ik wens jullie allemaal nog een fijne paasmaandag! 


 

1 opmerking:

Diny zei

Wow....wat heb je prachtige paaskaartjes gemaakt Nancy!
Geniet nog van deze mooie dag,
Diny