analytics

vrijdag 29 april 2022

geboortekader voor... Lyam

Dag bloggers,

Nadat ik de afgelopen dagen er op het werk in slaagde om anderhalve week paasvakantie in te halen, is nu terug mijn weekend gestart. Gisteren nog een drukke werkdag, dan gaan sporten en daarna nog een workshop gegeven... En vandaag vroeg opgestaan om in mijn ateljee te werken. Hoop dat ik kan knallen vandaag want er liggen veel opdrachten te wachten... 

Maar eerst krijgen jullie nog een leuk projectje te zien... Ze heeft er lang op moeten wachten, we waren het een beetje vergeten... Maar net voor zijn tweede verjaardag heeft mama Gaëlle van dochter Caroline de geboortekader voor Lyam gekregen... De geboortekaartjes maakte ik toen zelf voor haar, dus had ik ook al het materiaal in huis om de kader te maken... Als jullie het geboorteproject nog eens willen zien, kan je hier doorklikken.  Ik maakte later ook een stoeltje voor hem en dat zie je hier...

Kader: Ikea
Luiaard: Marianne Design
Cijfers en letters: Die Namics



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ziet er super leuk en vrolijk uit, werk ze in je atelier fijne dag liefs, Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een supervrolijk kaartje en geboortekader zo helemaal in dezelfde stijl
met de vrolijke luiaard
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel mooi gedaan. Alweer even geleden zo te zen ;-) Fijn weekend!

Laurespage zei

Heel, heel mooi. En ook je project met de suikerbonen !
Top !
Groetjes, laurette