analytics

vrijdag 28 februari 2020

Nore

Dag bloggers,

Na het plaatsen van dit blogbericht begin ik aan mijn blogrondjes voor het KKT van woensdag en de 52 weeks to Christmas van gisteren...

Ik ga jullie niet langer in spanning houden...  Baby 1 is zondagnacht geboren. Eigenlijk werd ze pas morgen verwacht maar mama Evelien en papa Laurens hoopten dat het geen schrikkelkindje werd en zelfs naar die wens heeft Nore geluisterd...

Maandagavond bracht ik hen een bezoekje en had mijn karretje volgeladen...
Mag ik jullie voorstellen: Geboorteproject Nore












Ere wie ere toekomt:

De mama van Evelien maakte de basis voor de zakjes. Ik werkte ze verder af voor ik ze kon vullen. We hebben dus een stukje samenwerkende vennootschap gehad...

Ook dank aan Eveline Van Heijst die vanuit Amerika de inkt bezorgde om al het stempelwerk te doen... De inkt was in Europa niet meer te verkrijgen en veel Amerikaanse firma's willen niet naar Europa verzenden...


5 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtig geboorteproject weer Nancy! Hele leuke kleuren voor de kleine Nore. En zo gehoorzaam, nu al :-)
Je maakte weer veel moois. En fijn dat je iemand in de VS hebt die je toch aan de benodigde inkt kon helpen.
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Een prachtig geboorte project Nancy...zoveel leuke creaties allemaal en ook een prachtige combinatie van kleurtjes...

groetjes en alvast een fijn weekend
Rosina

Eveline zei

Dat ziet er super leuk uit. En ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen.z

Charlotte zei

Geweldig Nancy! Dat is weer de heus werkje geweest! Met een prachtig resultaat. Fijne kleuren hebben jullie voor Nore gekozen!
Groetjes Charlotte

GerJanne zei

Ik begrijp gewoon niet waar je de tijd vandaan haalt! Zoveel en het ziet er zo prachtig en mooi verzorgd uit!
Geweldig!