analytics

woensdag 19 februari 2020

kleinkind Frans geboren

Dag bloggers,

Wat een korte nacht alweer! Deels omdat ik gisteren mijn eerste geboorteproject van dit jaar nu helemaal heb afgemaakt. Baby 1 mag dus komen... Dat het nu pas klaar is, was niet mijn fout... Een deel van de doopsuiker werd maar niet geleverd... tja... Gisteren is die dan eindelijk aangekomen en dochter Laura is het meteen na haar werk gaan ophalen...
En deels omdat manlief de hele nacht gehoest heeft... Tja, een hoestfles had kunnen helpen maar: "Er was er geen" hoorde ik met veel gekreun... Ik ben dan maar naar beneden gegaan en moest er zelfs niet achter zoeken... Ze stond gewoon waar ze moest staan! De laatste uurtjes dan maar op de zetel proberen te slapen...

Ik vind het altijd wel fijn en soms een hele uitdaging als ik de vraag krijg om een geboortekaart na te maken. Deze kaart werd ontworpen door het oudere zusje van Frans...
Dikwijls heb ik net dat juiste diertje of een stempel die ik meteen kan linken, soms is het even nadenken...
Voor de geboortekaart van Frans had ik de juiste giraffe al gezien, maar niet gekocht en dan moest ik naar iets anders op zoek... Maar dan is Marianne nooit ver weg... Ik gebruikte de snijmal kleur op kleur en maakte de randjes wat donkerder met grijze inkt... Fijn hoe het beestje hierdoor een heel andere dimensie kreeg.
Een boom had ik van Memory box en die had ik helemaal nog niet vaak gebruikt, dus was ik heel blij dat die ook nog eens 'uit de kast' kon komen...
De naam in grijs papier en ook de basiskaart in hetzelfde grijs met daarop héél licht blauw papier. (misschien lijkt het wit, maar dat is niet zo) Ik vond het een hele mooie kleurencombo voor een geboortekaartje...
Er mocht ook een kaart voor de grootouders bij, en dat helemaal in dezelfde stijl...
Opdrachtgever tevreden dus ik ook... Hopelijk waren de ontvangers even enthousiast.

Papier: Bazzil
Giraffe: Marianne Design
Boom: Memory Box
Blaadjes: Impression Obsession
Letters: Memory Box




1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaartjes! Helemaal in stijl met dat wit op wit. Mooi hoor! Ik hoop dat je vannacht niet weer in de stoel hoeft te slapen, ik zou die hoestdrank maar vast klaarzetten als ik jou was!