analytics

donderdag 1 april 2021

kerst in pastel

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties op mijn KKT-kaart weeral! 
Ik heb de kaart gisteren voor mijn werk nog in de bus kunnen gaan steken en 's avonds kreeg ik nog een berichtje van Evelien. Dat ze het geweldig vonden, zo'n gepersonaliseerde kaart en dat die dan ook een ereplaatsje had gekregen in hun nieuwe huis... leuk toch?  

Donderdag is kerstkaartendag en voor de uitdaging van 52 weken voor kerst vragen ze een kerstkaart in pastel. Nu is dat voor mij echt 'out of the box' want ik heb helemaal niets met pastelkleuren... Toch gisterenavond mijn kasten in gedoken en op zoek naar het juiste papier en wat snijmallen. Blij dat het gelukt is en dat deze opdracht toch vrij geslaagd is... 

Bij het posten op de blog van 52 weeks zag ik dat het best ook wat feller pastel mocht zijn... Had ik dat geweten, dan had mijn kaart er toch nog iets anders uit gezien... Maar ze is nu klaar dus laat ik het hier bij... Ik had het kleurenpallet niet gezien bij de uitdaging... Tja... 


Nu zit ik in tweestrijd. Wegens weeral vroeg gaan slapen, moet ik mijn KKT-rondje nog doen maar het is ook donderdag-poetsdag voor ik ga werken. Het is nog vroeg, ik probeer beiden te combineren... 
Update om 6.45u: Ja hoor, het is gelukt en net op tijd om naar mijn werk te vertrekken... De hele beneden gepoetst, in de douche gesprongen en het KKT-rondje volledig afgewerkt... Ikke blij!! ;o)

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is toch heel mooi geworden je kaartje Nancy in deze zachte kleurtjes, fijne dag xx

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooie boompjes!
Wat heerlijk dat je al zo vroeg alles klaar hebt!
groetjes, Caroline

Rosina zei

een heel mooi fijn kerstkaartje Nancy...Ik zag inderdaad ook fellere kleurtjes voorbijkomen...een fijne werkdag voor jou..
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

schitterend kaarrje in pastelkleurtjes...
wat ben jij al ijverig geweest, en alles gedaan...helemaal blij .
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annenmarie en Merit.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje is het geworden in de mooie zachte kleurtjes en leuke details
fijn he als kaartjes zo worden gewaardeerd en je hoort dat ze een ere plekje krijgen
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Het is een prachtig pastelkleurig kaartje geworden met die leuke boompjes!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, je hebt het er maar druk mee allemaal Nancy. Het is een mooie kerstkaart in pastelkleuren geworden, lief.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Enny zei

Heel mooie kerstkaart Nancy, en ja, we zouden een octopus moeten zijn met 8 armen hé, tof, dat je alles gedaan hebt gekregen ! Groetjes, Enny

marijke zei

Een heel mooi kaartje ook in de zachte kleuren. Je bent al weer super actief bezig geweest terwijl wij nog op één oor liggen.hihi! Fijn dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke

marian zei

Heel mooi hoor dit kerstkaartje in pastel
Groetjes van Marian.

Henriët zei

Prachtige kaart in deze mooie zachte kleurtjes.
Ik word nu wel heel nieuwsgierig hoe vroeg jij bent opgestaan vandaag.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met de pastel Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Wauw, de morgenstond heeft bij jou echt wel goud in de mond... Zoveel werk al verzetten voordat de dag goed en wel begonnen is.
Heel mooi kaartje buiten je comfortzone, Nancy!
Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

leuk dat je meedoet met onze pastelkleurenchallenge! Heel mooie kaart Nancy. Echte pastelkleuren! Ik vind die van de inspiratiefoto zelf niet zo pastel...
Groetjes
Nancy 52WTC

Colien zei

Heel mooi kerstkaartje in pastelkleurtjes!
Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52 WTC.
En wat ben jij toch een vroege vogel, knap om al zoveel te doen 's morgens.
grtz Colien