analytics

donderdag 8 april 2021

Elke donderdag een kerstkaart en nog steeds met Mickey

Dag bloggers,

Geen lang verhaal vandaag, lig in de lappenmand en geen zin om lang achter mijn pc te zitten... 

Dat ik voor Kerst nogal wat Mickey kerstkaarten maakte, is duidelijk ondertussen. Hier een super eenvoudige kaart met Kerstman Mickey zwevend door de lucht met zijn rendier Goofey... Eerlijk? Ik heb de kaart strak gehouden maar vind hem zelf wel leuk... Misschien zou ik een volgende keer wel een embossing sneeuwmal gebruiken voor de achterkant. Dit was echt een snel-klaar-kaartje... 



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Evengoed voor een snel klaar kaartje heel leuk Nancy, beterschap liefs xx

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Nancy, je kan wel zien dat je helemaal weg bent van de leuke disney figuurtjes...
Ik wens je van harte beterschap...heel vervelend als je in de lappenmand zit...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

ik vind hem superleuk op de blauwe achtergrond, zo komt ie goed uit
groetjes ellen

Creatiels zei

Oeps, hopelijk is het niet te erg en ben je snel weer beter.
Leuk kaartje en meer heeft het niet nodig.
Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Groetjes
Els

Diny zei

Oei.....in de lappenmand....toch niet te erg hoop ik!
Je kaart is heel erg leuk met de vliegende Mickey op het rendier Nancy.
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Vervelend dat je in de lappenmand zit Nancy, hopelijk kom je er snel weer uit. Leuke kerstkaart voor een Disneyfan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Weer een hele leuke in de reeks. Een strakke maar mooie kaart, meer.moet dat niet zijn. Groetjes, laurette

Jantine zei

Hopelijk kom je snel weer uit de lappenmand, Nancy! Je Mickeykaartje is weer erg leuk. Ik blijf me verbazen over de variatie.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Margo zei

Schattig kerstkaartje. Hopelijk voel je je snel beter, ik ben ook een beetje slapjes
Groetjes
Margo

Antjes kaartcreaties zei

Wat weer een leuke mickey kaart Nancy. Leuk dat blauw en zwart. Beterschap.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Eenvoudig, maar wel ontzettend leuk! Net als de mijne vandaag..

Nancy Soetaert zei

zo'n leuke mal met goofey the reindeer...
leuk kaartje!
Hopelijk voel je je snel beter!
groetjes
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

een leuke kaart is het zo geworden ! moet dringend aan de slag met mijn mickey uitdaging... we zien wel wat het wordt
grtjs,martina DT 52 WTC

Marjolein zei

Hihi, deze Mickeykaart is ook weer leuk! Mooi hoe je dit in elkaar hebt gezet. Groetjes Marjolein