analytics

dinsdag 6 april 2021

happy easter

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties kwamen er gisteren weer op de kaart bij de taartjes... Altijd fijn! Elise is zo veel aan het bakken... Maar doordat zij niet meer thuis woont, is het niet meer gemakkelijk om kaarten bij haar taarten te maken... 

Pasen is dan wel voorbij maar ik heb nog wat paaskaartjes liggen en die geef ik nog graag mee... Het is voor velen tenslotte nog paasvakantie, dus dan kan het nog... 
Jullie zagen deze vorige week al op een geboortekaartje maar hier is familie eend nog een keer die jullie vrolijk pasen komt wensen... 

Papier: Bazzil
Gras: Lawn Fawn
Eenden: Marianne Design
tekst: Lawn Fawn


Aan zij die net als ik nog geen vakantie hebben, een hele fijne werkweek gewenst, een dagje korter dan anders... Mag al eens zijn hé?

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk vooral de bolling in het gras vind ik leuk gedaan, fijne dag xx

Creaellenknutselsite zei

ook dit is weer een schattig kaartje met de wandelende eendjes ze zijn zo leuk leuke vorm kaart
groetjes ellen

Rosina zei

wat een onwijs vrolijk paaskaartje is dit Nancy....zo gaaf met die vrolijke eendjes erop..
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Oh wat is deze lief! Ik moest lachen toen ik je kaartje zag. Ik ben net begonnen in een nieuwe baan en ben nu aan het inwerken. Ik zei vanochtend tegen mijn begeleidster "ik voel me net zo een eendje dat achter zijn moeder aanwaggelt.." Ha ha, en nu zie ik jou kaartje.. nou, zo voel ik me dus tijdens het inwerken!!

Enny zei

Oh, wat een schattig kaartje, zo lief met die eendjes ! Groetjes, Enny