analytics

donderdag 22 april 2021

elke donderdag een kerstkaart - lichtjes Mickey

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie verjaardagswensen voor Laura, ik geef ze haar zeker door!

Na een weekje vakantie heb ik op het werk best al drukke dagen achter de rug... een hele stapel werk die opgehoopt was, heb ik toch netjes de afgelopen 3 dagen kunnen bijwerken, dus ben tevreden. Dat zorgde er waarschijnlijk voor dat ik weer goed geslapen heb en steeds pas van mijn wekker wakker wordt... Wat een verademing... Dus alweer goed uitgeslapen, begin ik vandaag aan mijn dag... 

Donderdag is nog steeds kerstkaartendag en we tellen af met de Mickey-kaarten... Na vandaag staan er nog 2 in de wachtrij en dan is het even gedaan... 

Vandaag brengt Mickey lichtjes mee, altijd gezellig als het donker is hé? 



12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Yes daar is hij weer 😊 mooie kaart Nancy fijn dat je bij geslapen hebt, stuur mister sandman maar deze kant op 😊fijne dag liefs xx

Caroline Cards zei

Leuke kaart met de gekleurde lampjes om het hoofd van Mickey!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de lichtjes mickey ook leuk dat randje dp papier onderaan
groetjes ellen

Rosina zei

Ook dit is weer prachtig kerstkaartje met die leuke mickey erop Nancy.. prachtige frisse kleurtjes
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een gezellig Micky kaartje Nancy.
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Leuke Mickey kaart en lekker vrolijk met die gekleurde lichtjes!

groetjes van Ank

marian zei

Het is een gezellige Mickey kaart met de lichtjes.
Groetjes van Marian.

Gina zei

Leuk kerstkaartje met Mickey. Groetjes, Gina

Angelique zei

Leuke, vrolijke kerstkaart met Mickey en de lichtjes slinger. Supermooie, persoonlijke kaart voor Laura met de kikkers.
groetjes Angelique

Jantine zei

Weer een erg leuk Mickeykaartje, Nancy!
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

martina's kaartjes zei

haha, eerst dacht ik dat je helemaal dezelfde kaart had gepubliceerd als vorige week. ben even terug gaan kijken, en inderdaad, het is een andere, een beetje 'zoek de verschillen' hahaha
hij is leuk !
grtjs,martina DT 52 WTC

Laurespage zei

Wat is het weer een mooie geworden deze week.
Groetjes, laurette