analytics

woensdag 7 april 2021

op het erf van boer Teun...

Dag bloggers,

April is bij 'in 't Woefke' uitgeroepen tot tuinmaand en dus gaan we met het DT tuinkaarten maken. Nu hebben wij wel een tuin maar ik heb geen groene vingers en bijgevolg werk ik daar dus niet graag in... 
Maar als ik naar mijn werk rijd, kom ik op het einde door velden en daar staan paarden in. Tijdens mijn middagpauze maak ik soms een kleine wandeling en dan kom ik voorbij hooibaaien die de paardenboer heeft opgestapeld na het hooien van de velden. En dit bracht mij tot het idee van het maken van deze kaart... 

Papier: Bazzil
Snijmallen: Marianne design
Grasrand en wolken: Lawn Fawn


Fijne woensdag en tot morgen voor alweer een kerstkaart!

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is heel leuk geworden Nancy, wat een leuke schuur.
Fijne dag xx

Enny zei

Oh, wat een toffe kaart Nancy, heel mooi gedaan ! Ja, ik werk graag in de tuin, maar nu met dat winterweer... brrr..
Bedankt voor je berichtje, en tot 14 april ! Groetjes, Enny

Nynke zei

Leuke kaart!
Groetnis Nynke

GerJanne zei

Heel leuk, wel een beetje kaal zonder dieren in de wei..of zijn die nog op stal?

Margo zei

Superleuk Nancy, heerlijk als je zo kan gaan wandelen onder de middag.
Groetjes
Margo

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk idee om een tafereeltje te maken van het hooien
groetjes ellen