analytics

vrijdag 2 april 2021

alle eendjes

Dag bloggers,

Ben ik al weer super lang wakker (was niet de bedoeling vandaag) en sta ik klaar om naar Elise te vertrekken om haar een dagje te helpen bij haar Paas-bestellingen, en kom ik er ineens achter dat ik nog niks op mijn blog gezet heb... Dus hier een snel berichtje... 

Vandaag niet echt een babyproject op mijn blog en toch een beetje wel... Voor het DT van 'in 't Woefke' maakten we in maart geboortekaarten en paaskaartjes... En ik combineerde beiden, ook deze... Die kan zowel met Pasen als voor een geboorte gestuurd worden... Want deze mama-eend gaat met haar hele kroost op stap... 

Papier: Bazzil
Eenden: Marianne Design
Gras en wolken: Lawn Fawn


Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Lief kaartje met de eendjes, fijne dag liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige eendjes , moeders heeft er stevig de pas in
groetjes ellen

GerJanne zei

Enigjes!!

Nynke zei

Wat een lief kaartje! Erg leuk, de eendjes zo in ganzenpas op pad!
Groetnis Nynke