analytics

maandag 19 april 2021

Een kaart en een taart 284 - Erik 30 jaar dienst

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn blog van vrijdag. De mama van Loes stuurde mij nog een berichtje naar aanleiding van mijn blogbericht... We denken zelf nog alle dagen aan haar... 

Vorige week verelde ik dat collega Erik gevierd werd omdat hij 30 jaar in dienst was. Jullie zagen toen al een eerste kaart. Maar ik wou hem nog een persoonlijke kaart geven en maakte bij dezelfde taart nog een 2de kaart... Deze keer met een stempel vooraan en een pop-up-gedeelte binnenin. Het werd tijd dat mijn collega's een keer zagen dat er ook nog andere kaarten gemaakt worden buiten de standaardreeks die ze allemaal krijgen... ;o)


Op de voorkant van de kaart een stempel die weergeeft hoe Erik meestal aan zijn bureau zit. Het kon een perfecte foto van hem zijn... haha!!


Binnenin de kaart een explosie van de logo's die ons bedrijf de afgelopen 30 jaar gekend heeft... Te beginnen met het zwart/gele logo (vandaar ook de lijnen links) naar het wit/blauwe aan de rechterkant. Tegenwoordig zit er ook terug  wat geel in ons nieuwe Antwerp-logo... 

Papier: Bazzil
Stempel: Stamping Bella
Ingekleurd met Copics
Fotokader: Spellbinders
Vlaggenlijn: Memory Box
Cirkels: Crealies
Pop-up: Karen Burniston


De taart zelf was een chocoladebisquit, gevuld met chocomousse en afgestreken met witte chocolade...
Daarom een donkere chocoladedrip en bovenaan vanalles wat lekker is en ook maar op chocolade lijkt... 


Wil je meer zien van dit lekkers? 
Sinds kort is Bakkerin Elise van naam veranderd. Je kan haar nu vinden onder: De Bak Ster
 
Wil je bij haar een taart bestellen, hou er dan rekening mee dat je minstens 3 maanden vooraf moet reserveren... De Bak Ster is nu eenmaal populair... En ik ben een trotse mama!! 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldige creatie kaart en taart, het is dat jullie zo ver weg wonen om een taartje te komen proeven, fijne dag liefs xx

Diny zei

Wow dat ziet er wel heel lekker uit Nancy!
En dan nog en prachtig kaartje erbij....super!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de leuke details
zo leuk het het plaatje op de voorkant dat doet mij denken aan ons koor daar zijn er ook een paar leden die staan zo achter hun bladmuziek
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh het water loopt me in de mond als ik die beschrijving lees van de taart! Wow!
De kaart is trouwens ook geweldig!!