analytics

maandag 5 april 2021

Een kaart en een taart 282 - Pasen

Dag bloggers,

Het is Paasweekend en ook hier is dat niet zo maar ongemerkt voorbij gegaan... 
Dochter Elise heeft weer super leuk en creatief gebakken en dat het lekker was kunnen wij beamen... 
Ze maakte Paastaartjes en -gebakjes... En ik had er leuke kaarten bij gemaakt voor de grootouders... 

Wij kregen van Elise een konijnentaart, daar zou de kaart ook wel bij passen... 
Dus hier meteen de hele serie... 


Papier: Bazzil
Snijmal kaart: Crealies
Tekst: Lawn Fawn en Crealies
Paaseiren: Lawn Fawn
Konijn: Marianne Design





Wil je meer zien van dit lekkers? 
Sinds kort is Bakkerin Elise van naam veranderd. Je kan haar nu vinden onder: De Bak Ster

7 opmerkingen:

Diny zei

Wow....dat ziet er prachtig uit Nancy!
Ik geloof best dat het ook lekker was...mmmm!
Groetjes Diny

Margo zei

Oh wat ziet dat er allemaal heerlijk uit zeg, geniet ervan!
Groetjes
Margo

Anita van Deur zei

Wat een leuke paaskaartje, en de taarten die zien er lekker uit, liefs xx

Nynke zei

Oooh, wat zien die taartjes er lekker uit! Ware kunstwerkjes, net als je kaart. Je dochter heeft je creatieve genen duidelijk geërfd!
Groetnis Nynke

GerJanneke zei

Ah yammie, lief kaartje en het water loopt me in de mond bij het zien van al dat lekkers. Vandaag moet ik weer foto's aanklikken omdat ze niet geloven dat ik geen robot ben...dus maar weer van mijn DTaccount reageren. Zal wel weer snel over zijn.

Kaartenkraam zei

Wat ziet die taart er prachtig uit en lijkt ook heel smakelijk!
Je kaart is natuurlijk ook heel leuk.

groetjes van Ank

Enny zei

Oh, wat een prachtige Paastaart, bijna te mooi om op te eten (bijna..). En je paaskaartje is heel mooi ! Groetjes, Enny