analytics

donderdag 29 april 2021

elke week een kerstkaart - Kerstman Mickey

Dag bloggers,

We tellen af... Vandaag de voorlaatste Mickey-kerstkaart... En zoals Martina vorige week schreef: "Zoek de 4 verschillen..."
Het model van deze laatste 4 is hetzelfde,  het was ook een setje van 4 die ik afgelopen winter rondstuurde. Het papiertje onderaan is wel steeds aangepast aan het onderwerp van de kaart...
Maar ik vond het fijn om ze te maken en dus ook om ze nu te tonen... 

Mag ik jullie voorstellen aan Kerstman Mickey... 


Verder niet veel te zeggen, het is tijd om de witte tornado op te starten. Nog 45 minuten voor ik moet vertrekken en de beneden moet nog gepoetst worden... 




15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Helemaal geslaagd je kerstman Mickey, haha die witte tornado wil ik wel eens zien, dadelijk ga ik ook beginnen, fijne dag liefs xx

Creaellenknutselsite zei

oooh die is leuk wat heeft ie een mooie kerstmuts op
leuke papiertjes heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

GerJanne zei

Ik heb met open mond gelezen van al je ramen! Ben zo blij dat ik er niet zoveel heb (ik kom aan 36, ook nog veel)
je kaartje is weer erg leuk!

Rosina zei

weer een super schattig mickey kerstkaartje Nancy...weer zo leuk gemaakt
groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Weer zo'n schattig Mickey kerstkaartje Nancy.
Wat een leuke kerstmuts heeft Mickey hier op.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Weer een leuke met Mickey en z'n kerstmuts!
groetjes, Caroline

Diny zei

Wat een leuke Micky kaart weer Nancy!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een leuke Mickey kaart weer hoor Nancy! Ze zijn allemaal leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

marian zei

Weer een erg leuke kerstkaart in Mickey stijl.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuk Mickeykaartje weer, Nancy. Maar dat het nu toch de voorlaatste in dit thema is...hoe moet dat nu verder?
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Een hele mooie kerst- Mickey ! Ik vond ze allemaal mooi.
Groetjes, Laurette

Gina zei

Grappig weer met het Mickey hoofdje ! leuk met het kerstmutsje ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

weer een tof mickeykerstkaartje Nancy. Je toonde al héél veel variatie rond je thema, echt super.
Groetjes
Nancy 52WTC

Margo zei

Weer een Mickey-kaartje, ik ben helemaal fan!
Groetjes
Margo