analytics

donderdag 15 april 2021

elke donderdag een kerstkaart - Mickey de Elf

Dag bloggers,

Wat was het gisteren een feestje! Hebben jullie er ook zo van genoten, van al die Mickey-Minnie-kaartjes? Ik alvast wel... Zij die het gemist hebben, moeten beslist nog even verder scrollen en het toertje maken langs mijn bloghop... 

Eerlijk? Ik ben nooit echt een fanatieke Disneyfan geweest... Maar ik heb Mickey en Minnie altijd wel leuk gevonden. En toen ik de snijmallen van deze leukerds vond, zag ik er meteen wel een heleboel mogelijkheden in... Zo maakte ik er afgelopen winter ook mijn kerstkaarten mee. En vandaag starten we aan de laatste serie van 4. Daarna zijn jullie er een tijdje van verlost! Haha!!

Mag ik jullie voorstellen: Mickey de Elf... 


Ik zit volop in een weekje verlof en na enkele dagen hard werken in mijn ateljee (nee, ik maakte deze week nog geen enkele kaart!) met het inladen van mijn kast en het opruimen van allerlei, ga ik vandaag ramen poetsen... 

Tot morgen voor iets nieuws!

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zekers genoten gisteren Nancy was echt heel leuk om te doen en al die Mickey-Minnie-kaartjes te zien.
Deze is ook weer zo leuk om Mickey als elf te zien, fijne dag liefs xx

Caroline Cards zei

Mooie kaart met die leuke muts! Ik heb gisteren ook genoten van al die verschillende uitwerkingen!
groetjes, Caroline

Rosina zei

Hahaha vandaag mag mickey ook weer van de partij zijn bij jouw...weer super leuk hoor Nancy...
veel succes met het in orde maken van je ateljee
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

aaah alweer zo'n leukerd wat heeft ie een mooie muts gekregen met belletje en al. ik heb ook genoten van alle leuke M & M's zo leuk om te zien hoe iedereen wat anders had gemaakt van dezelfde stansjes, en ik vond het erg leuk om ook mee te doen
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Weer zo'n leuke Mickey kaart met het puntmutsje.
Mooie tekstmal heb je gebruikt.
Groetjes Antje

Diny zei

Jij blijft in de Micky sfeer Nancy....leuke kaart!
Ben benieuwd naar de rest!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstelf is Mickey. Die tekststans is ook een plaatje Nancy.
Geniet van je vrije week.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Grappig, door al je Mickey kaartjes kreeg ik wel de indruk dat je Disney-fan bent, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet per se. Deze Mickey-elf is ook weer erg leuk.
En de bloghop heb ik even gemist, misschien neem ik nog een kijkje.
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Ik zag al de fotootjes van de ingezonden kerstkaarten en deze stak er meteen uit en ik dacht direct die moet van Nancy zijn! Ja die bloghop gisteren was hartstikke leuk, ik heb er van genoten hoor.
Deze kaart is ook prachtig, ik ben wel fan van Mickey!

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

wat een leukerd is dit mickey als elf...
Geniet van je weekje verlof.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marijke zei

Een leuk kaartje. Ik vind Mickey altijd leuk maar maak er eigenlijk nooit iets van. Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Het is deze week weer een leuke feestelijke, mini, mikey kaart geworden Nancy. Je kan er maar niet genoeg van krijgen en laat,ons maar mee genieten.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Hij is leuk! Ik heb inderdaad genoten van alle kaarten. Jij hebt veel verschillende stansen, heb ik wel gezien...

Marjolein zei

Ja, wat leuk al die verschillende kaarten! Deze is ook grappig, zo met zijn hoedje. Groetjes Marjolein

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC