analytics

vrijdag 9 april 2021

gevierde collega's

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie reacties op de Mickey-kerstkaart van gisteren. Ook voor de beterschapswensen... Ik hoop ook dat ik er snel vanaf ben want de afgelopen 2 dagen heb ik allen maar in de zetel gehangen... En vanavond zou ik toch graag naar zee vertrekken... We willen het weekend even gaan uitwaaien, de lucht zal mij daar goed doen... 

Meestal op vrijdag een babyprojectje maar ik heb niet meteen iets in voorraad... Dus krijgen jullie vandaag een serie collegakaarten. Ik maak al een aantal jaren kaarten voor collega's die een veelvoud van 5 jaar in dienst zijn. Eigenlijk maak ik een ontwerp waarvan ik dan gedurende 5 jaar naar iedereen dezelfde kaart stuur. Beetje bandwerk... Maar er is een dienst die dan nog een extra kaart wil voor hun medewerkers en ik kreeg in januari de vraag om voor deze 5 collega's een extra kaart te maken. En deze zijn het geworden... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies






En als jullie deze al leuk vinden, kom dan maandag zeker terug een kijkje nemen... Er staat nog eens taart op het menu!

Fijn weekend allemaal!


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie kaarten Nancy, beterschap en de kaart voor 14 is klaar :) fijne dag liefs xx

Diny zei

Hele mooie kaartjes Nancy!
Probeer maar wat uit te waaien dit weekend...en ik wens je veel beterschap!
Weet je al wanneer de kaarten op het blog moeten die wij in opdracht gemaakt hebben?
Groetjes Diny
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie stoere kaartjes ben benieuwd naar de taart op maandag beterschap hoor
en ik ga vandaag aan de kaart met de mickey voor de 14e beginnen
groetjes ellen

Marfien zei

Toffe mannenkaarten, goed voor de inspiratie . . .