analytics

dinsdag 13 april 2021

beterschapskaart voor Lio

Dag bloggers,

Het wordt spannend, morgen wordt hier het resultaat van een Mickey-Minnie-uitdaging gepost... Kom zeker kijken... 

Vandaag krijgen jullien nog een beterschapskaartje te zien. Dat ging naar een klein vriendinnetje van dochter Laura. Lio lag in de kliniek en kreeg daar geen leuk nieuws. Dat verdiende zeker een oppeppertje in haar lievelingskleuren... 

Wat maak ik ze toch graag, die diafragmakaarten... 

Papier: Bazzil en Action
Vogelhuisje, vogels en diafragma: Lawn Fawn
Tekst: Boekenvoordeel





8 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat een super leuk kaartje Nancy!
De vogeltjes zijn enig en zo leuk het draaigedeelte!
bedankt voor je berichtje....tot morgen.
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Vrolijk kaartje Nancy voor de zieke, kom morgen zekers weer kijken bij je, fijne dag xx

Creaellenknutselsite zei

ooooooh wat een schattig kaartje met het vogelhuisje dat staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, leuke kleurtjes en details.
mijn kaart voor morgen ligt al klaar
groetjes ellen

Creatiels zei

Mooi resultaat. Hopelijk komt alles goed met de kleine meid. Ze al wel blij geweest zijn met je kaartje.
Ik kijk uit aar morgen, mijn post staat al klaar.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Nicole Parmentier zei

Hoi Nancy, wat een superleuk kaartje dit! Geweldig dat diafragma in het vogelhuisje en die cirkel aan de binnenkant maakt het helemaal af. Ook nog bedankt voor je prachtige shakerkaart die ik voor mijn verjaardag kreeg! Morgen de mickeybloghop.. spannend. Ik zit inmiddels thuis met corona dus hoop dat ik me goed genoeg voel voor de bloghop maar anders komt dat later. Het gaat nu nog redelijk goed dus hopelijk blijft dat zo..

Nynke zei

Dat diafragma geeft zo'n mooi effect! Mooi kaartje maakte je. Die vogeltjes binnenin geven net dat beetje extra.
Groetnis Nynke

Enny zei

Oh, wat een schattig kaartje, ik ben al benieuwd voor morgen ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel mooi dit beterschapskaartje Nancy, daar zal de kleien meid zeker van opknappen...
en ja hoor heb net mijn berichtje ingepland...2 super gave kaartjes krijg je te zien...
groetjes Rosina