analytics

woensdag 28 april 2021

kleurenkaartenteam - schakel 4 - fel rood en paars - all star

Dag bloggers,

Laatste woensdag en kleurenkaartenteam vandaag!! 

Rood en paars... Pfff... Wat een opdracht! Daar heb ik toch wel even over moeten nadenken hoor!! En dan ga ik eerst zoeken in mijn papierblokken... Maar ik kon niks vinden met beide kleuren gecombineerd. Wel deze... En dan begint het denken... 

Leuke snijmal er bij... De tekst had ik al lang en nog nooit gebruikt, de sterren waren net toegekomen. En zo ben ik op dit idee gekomen. 
De randjes rond het stippenpapier heb ik in verstek gesneden en het was puzzelen want ik had maar een strook paars papier en wou er zo zuinig mogelijk mee omgaan. Maar hé, het is gelukt en mijn kaart ziet er uit zoals ik het wou... Kijken jullie vooral even naar de stippen die mooi gecentreerd staan en in het midden helemaal passen... 

En ik blijf het een rare combinatie vinden... Gewoon ook al omdat hier op deze kaart de kleuren van de 2 Antwerpse rivaliderende voetbalploegen staan. Wij zijn hier grote fan van Rood-Wit en zijn minder opgezet met Paars-Wit... Ik denk dus niet dat dit de kaart voor mijn zoon zijn verjaardag gaat worden... haha!!


Gaan jullie ook even kijken bij alle deelnemers? Altijd fijn als je overal een reactie na laat... Ga ik ook doen!





25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is je goed gelukt met de kleuren en zo heb je een mooie kaart gemaakt, fijne dag xx

Creatiels zei

Je vond het een moeilijke combo, je kaart mag er toch wezen. Ik vind ze zeer geslaagd.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke details heb je gebruikt en toch alles bij elkaar heel eenvoudig ik hou daarvan
groetjes ellen

Petra-loves-paper zei

Ik heb de foto even ingezoomd om je "in verstek" te bekijken, petje af hoor, schitterend! Groetjes Petra

Marfien zei

Leuke kaart, kan prima voor een jongen en daar zijn er meer van, maak je er voor zoonlief een in andere kleuren

Margreet zei

Wat een supertoffe kaart, Nancy. Wat leuk dat dit de kleuren zijn van 2 Antwerpse voetbalclubs.
xxx Margreet

Colien zei

Wat een leuke, stoere kaart in de gevraagde kleurtjes!
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

mooi puzzel/paswerk! leuk KKT-kaartje Nancy!
groetjes
Nancy

Femminde zei

Oh wat grappig om dat aan voetbalclubs te denken die geen fan van elkaar zijn. Zou het zelf juist extra leuk vinden om hem wel naar je zoon te sturen (met een knipoog)
Want het is een super leuk kaartje.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Nou dat heb je inderdaad heel knap gedaan! Je ziet niet dat het twee helften zijn! Mooi gelukt hoor! Ik vind het ook een moeilijke combinatie, maar iedereen heeft er een mooie kaart mee gemaakt! Zo leuk! Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

Hahaha, op de details komt het altijd aan ! knap dat je daar aan denkt en het dan ook nog helemaal toppie uitwerkt ! Hele leuke kaart. Hopelijk brengt de volgende kleurencombo je minder hersenbreekwerk ! :)
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

Henriët zei

Toffe kaart! Wat een leuk verhaal over de kleuren van de voetbalclubs. En net als Femminde zou ik hem dus wel naar je zoon sturen voor zijn verjaardag.
Groetjes van Henriët

chantal zei

Ik had hetzelfde idee met de kleuren. pffff
T is je toch goed gelukt
Liefs Chantal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch een hele gave kaart in de gevraagde kleuren Nancy.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Dat is gaaf zeg! Heel mooi en netjes gesneden.
ik vind die tip van Femminde wel heel leuk!

Laurespage zei

Een hele mooie kaart, en leuk dat je er al een bestemming voor gevonden hebt. Groetjes, laurette

Jantine zei

Grappig, van die kleuren die dan van rivaliserende voetbalclubs zijn. Hoe je toch associeert he.
Je kaartje vind ik erg leuk geworden. Heb je nog een beetje paars overgehouden voor volgende maand?
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

haha, en nu moet je de volgende maand ook nog paars gebruiken..... Maar jou kaart is supergaaf, en je kunt die kaart best met een knipoog geven. Zo maakte dochterlief een PSV kaart aan een Grolsch bierfles. Het bier van FC Twente. Zoiets zou je ook kunnen doen. haha. groetjes, nelleke

Nynke zei

Dit is wel een mooierd hoor! Heel knap aan elkaar gemaakt, de twee stippenpapiertjes. Het komt precies uit, knap werk!
Groetnis Nynke

Sarah zei

Hihi... Jij dacht aan concurrerende voetbalteams.
Je kaart werd wel heel leuk. Sterren zijn altijd tof. X

Diny zei

Wat leuk gedaan en de stippen zo precies op elkaar....knap werk Nancy!
Groetjes Diny

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan met het kleurverloop! Mooi kaartje in de kkt kleuren!

Margo zei

Haha ook voetballers daar LOL ja voor mij was dat ook een moeilijke combinatie, dat is erin gepeperd door de mannen hehe
Maar een top idee zeg, dat is wel een leuke om in reeks te maken met verschillende kleuren vind ik.
Groetjes
Margo

Wilma zei

Je zult echt wel een bestemming voor dit MOOIE kaartje vinden Nancy.
Liefs Wilma ☺☺☺

Grietje Jansen zei

Wat een leuke kaart.
leuk idee die sterren.
Ik heb even terug moeten scrollen om bij dit bericht van het KKT te komen, en zag nog een heel stel erg mooie kaarten.
En las je verhaal over de "rommel" die je werkzame buren veroorzaakten.
Hoop voor jullie dat het gauw beter wordt.

Grietje