analytics

maandag 26 april 2021

Leen 70

Dag bloggers,

Mijn pc doet weer raar vanmorgen... het wordt echt tijd om eens naar een nieuwe uit te kijken... Hij heeft dit weekend rust gekregen en heeft last van maandagochtendkuren... haha!

Vandaag een kaartje dat ik maakte voor Leen die 70 werd en van kruissteekborduren houdt. Nu heb ik daar zelf niet zo veel materiaal voor maar vriendin Martina wel en daar mocht ik wat gaan lenen, handig toch zo'n kaartenvriendinnen hé!
Ik vind dit nu écht een leuke kaart om de week mee te beginnen... 
De besteller was alvast tevreden, ik hoop de ontvanger ook... 

Papier: Bazzil en Action
Snijmal vierkant: Lawn Fawn
Stencil kruissteek: Marianne Design
Klosjes, naalden en schaar: Marianne Design
Letters: Die Namics





4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk gedaan met de kruissteekjes toffe kaart Nancy. Fijne dag liefs xx

Diny zei

Niks van te merken dat je pc kuren heeft Nancy....ik kan je schitterende kaart gewoon bewonderen hoor!
Wat ontzettend leuk gedaan met de geborduurde naam!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart met de naam in kruissteken!
Succes met de PC!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de kruissteekjes naam en leuke andere details
groetjes ellen