analytics

woensdag 31 maart 2021

Kleurenkaartenteam schakel 3 - witgrijs en rood

Dag bloggers,

Gelukkig werd ik wakker met het idee dat het vandaag weer kleurenkaartenteam is. Mijn kaartje was al even klaar en het zou mij nog kunnen overkomen dat ik er dan niet aan denk om het te posten... Maar hé, hier zijn we er mee... 
Wat ik wel vergeten ben, is om het te bezorgen bij diegene waar ik het voor maakte. Misschien moet ik er voor mijn werk nog even langs rijden om het in de bus te steken, voor ze het straks op mijn blog of fb zien staan... 

De stenen muur maakte ik zelf met een sjabloon van Lawn Fawn. Ik gebruikte 2 tinten grijs. Met het witte voegsel er tussen, is het volgens mij wel geslaagd voor het witgrijs dat GerJanne bedoelde... Het helder rood dat Colien er bij koos, is duidelijk... 

Ik maakte deze kaart voor Bart en Evelien, twee vrienden die eerst overburen van elkaar waren en er nu voor kozen om samen een huis te kopen... Lucy, de hond van Evelien en de drie konijnen van Bart verhuisden mee... En zo is het huis dan toch goed gevuld geraakt... Dat zie je ook op deze kaart... 

Ik sukkelde wel een klein beetje met het kleven van de witte letters. Had niet goed berekend hoe ver ze uiteen moesten... en kreeg ze niet meer los om een spatie te maken... maar hé, dan is het maar een woordgrapje of zo... 
Het zijn nu eenmaal ook onafscheidelijke vrienden... Voilà!

Papier: Bazzil
Stencil bakstenen: Lawn Fawn
Beestjes: Cats on appletrees
Hondenpootje: Paper Smooches


Doen jullie ook mee het KKT-blogrondje van vandaag? 
Hieronder vind je alle deelnemers... (en ik merk nu pas dat ik mezelf precies niet heb opgegeven! Auch!!) Dankjewel aan Martina om mij last-minute toch nog toe te voegen!

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje mooi gevuld huisje, fijne dag xx

Monique zei

Hij is heel leuk geworden en van het gesukkel met de witte letters is niet te zien hoor.
Liefs Monique

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje gaaf de stenen muur leuk hoe je het huishouden hebt verwerkt met de leuke details
groetjes ellen

Diny zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt in de KKT kleurtjes Nancy!
Fijn dat je hem al had klaarliggen....dat geeft meer rust....haha!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

Keigaaf persoonlijk verhuiskaartje, grappig dat je alle huisdiertjes er ook bij gezet hebt, erg leuke KKT kaart, groetjes Petra

Jantine zei

Wat een leuke persoonlijke kaart voor de samenwonende vrienden, Nancy. Hopelijk is het gelukt om hem te bezorgen voor ze hem online al zien.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

je huisje was net groot genoeg voor heel die kroost! heel leuke kaart voor het KKT!
groetjes
Nancy

Margreet zei

Wat een gezellig verhuiskaartje heb je gemaakt, Nancy. En die witte letters dicht bij elkaar zijn absoluut niet storend!
xxx Margreet

Wilma zei

Last minute toegevoegd of niet.....gelukkig wel, want anders hadden wij dit MOOIE kaartje vandaag niet gezien en dat met die letters kan ik me levendig voorstellen ;).
Liefs Wilma ☺☺☺

!neke zei

Helemaal leuk !!!
Verhuizen.......ik bijna....
groeten Ineke

chantal zei

superieure kaart heb je gemaakt. Ik stond er niet bij maar doe wel mee.
Liefs Chantal

Marijke zei

Ik vind het een mooi kaartje en die letters, ach dat hoort toch zo! Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

hahaha, gelukkig heb je de 'be' uitgelegd, die kon ik helemaal niet plaatsen, hahahaha
tof kaartje heb je gemaakt alweer,
blij met je deelname deze maand !
grtjs,martina

Chantal zei

Erg leuke verhuiskaart.
Groetjes, Chantal S

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan! En heel leuk verhuiskaartje in de KKT kleuren!

Creatiels zei

Leuke verhuiskaart, echt heel persoonlijk. Knap resultaat.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

Henriët zei

Wat een leuk en toepasselijk verhuiskaartje.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Toffe verhuiskaart, mooi gemaakt met de stenen

Laurespage zei

Wat een origineel verhuiskaartje !
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt! Bijzonder dat ze elkaar gevonden hebben... hoewel als je overburen bent zie je elkaar natuurlijk wel regelmatig..

Sarah zei

Hey Nancy, wat een leuke persoonlijke kaart. Dit gaan Bart en Evelien tof vinden. Heb je hem nog kunnen bezorgen? Postbode Nancy 💛

Nelleke zei

Haha, wat moet ik altijd lachen om jou verhaaltjes, dit keer wel de kaart op tijd klaar. Gelukkig maar, hij is erg leuk en de ontvangers begrijpen wel wat je bedoelt. Groetjes Nelleke

Nynke zei

Wat een supertoffe kaart! En zo mooi persoonlijk gemaakt. Wat leuk als dat lukt!
Groetnis Nynke

Rosina zei

Heel mooi dit kleurenkaartje voor je vrienden die zijn gaan samen Nancy...heel leuk om die zo persoonlijk te maken..
groetjes Rosina