analytics

maandag 22 maart 2021

vaderdag

Dag bloggers,

Vrijdag was het vaderdag. Tja, in het Antwerpse en in katholieke delen van Frankrijk en Spanje wordt vaderdag gevierd op de dag van St Jozef en niet in juni. Zo wordt ook moederdag gevierd op 15 augustus, op de dag van de Heilige Maria en niet in mei.
Dus maakte ik voor manlief, zijn vader en de vriend van mijn mama een vaderdagkaart. Het werd een serie van 3 dezelfde kaartjes. 
Ik zag 's morgens een digitale workshop passeren (en nu ontglipt de naam van die dame mij) en die bracht mij op dit idee. Vond het wel leuk voor een mannenkaart... 
De strookjes worden op mica gekleefd en dan het geheel met 3D-strips op de kaart. 

Alle papa's waren blij... 

Papier: Bazzil
Tekst: Lawn Fawn



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe vaderdagskaart in deze leuke kleuren leuk om het op het mica te plakken, fijne dag liefs xx

Rosina zei

Heel mooi weer dit kaartje Nancy...vrolijke kleurtjes ervoor gebruikt...
groetjes Rosina

Marijke zei

Een leuk kaartje met al die gezellige kleurtjes! Wat grappig dat de datums van Vaderdag zo verschillen met hier!
Groetjes Marijke

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere vaderdagkaart met de mooie gekleurde cirkels leuk idee op het mica
groetjes ellen

Diny zei

Wat een leuk kaartje in deze vrolijke kleurtjes Nancy.
Ook je project hieronder is SUPER GAAF.....petje af hoor!
Groetjes Diny