analytics

dinsdag 2 maart 2021

Sweet

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie medeleven op mijn blog van gisteren. Het is 's morgens nog steeds het eerste waar we aan denken als we opstaan... En dat gaat nog wel een tijdje duren... 

Jullie hadden mijn laatste DT-projectje van februari nog te goed. Dat verscheen zaterdag op de blog van 'in 't Woefke' maar op zaterdag geen post bij mij... De weekends zijn net iets te druk om dat er nog tussen te steken... 

Sweet was het thema vorige maand en ook zo waren mijn kaarjtes. Ook deze... 

Papier: Bazzil
Stempels en snijmallen: Lawn Fawn



3 opmerkingen:

Sarah zei

Lief!
Dat verdrietige nieuws zal lang blijven kleven. Veel sterkte. X

Diny zei

Ook dit is een leuk kaartje Nancy.
Groetjes Diny

GerJanne zei

Wat een sweet kaartje!
Ik heb even teruggelezen en ik snap dat dat veel impact heeft...in het hele dorp. Sterkte en je hebt een prachtige slinger voor Loes gemaakt.