analytics

maandag 8 maart 2021

cactussen voor Esther 21

Dag bloggers,

Het weekend zit er weeral op en ik ben klaar voor een nieuwe werkweek. Hopelijk jullie ook? Ondertussen beginnen we hier voorzichtig te plannen om al onze kinderen een keer samen uit te nodigen. Het moet wel buiten, maar dan doen we dat maar... Hopelijk gaat het wat vooruit met de inentingen en kunnen we over een tijdje terug onbezorgd samen komen... 

Als eerste kaart deze week krijgen jullie de verjaardagskaart voor Esther. Zij houdt van cactussen en dat zie je dan ook op haar kaart... Eigenlijk moet ik bekennen dat ik ook een cactusverleden heb. Ooit had ik er 450 en ging weekendwerk doen om een serre in de tuin te kunnen zetten. En daar woonden al die stekelige vriendjes in. Esther heeft er niet zo veel maar ze geeft wel elke cactus een naam... En zo krijgt ze een hele familie bij elkaar... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies


Ik maakte de laatste tijd nogal wat gepersonaliseerde verjaardagskaarten, dus gaan er nog meer zoals deze de revue passeren... Maar wel allemaal anders... 

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk hoe het dp papier terug komt in de cijfers ik vind cactussen ook leuk
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een gave kaart Nancy heel leuk gedaan. Wat had jij veel cactussen. Slechte nachtrust gehad niet klaar voor de nieuwe week beetje moe vanmorgen.
Fijne dag liefs xx

Sarah zei

Heel tof. X